Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שטיח מקיר לקיר

שתף במייל
הדפס

ככל שהשנים עוברות, כך המודעות שלנו לשיפור איכות החיים שלנו גדלה. שטיח מקיר לקיר, בהתאם, היא דרך מעולה לבצע זאת: בין אם הילדים שלכן מרעישים בצהריים, או השכנים המוזיקאים שלכם מנגנים בכל שעות יום והלילה, אין ספק ששימוש בשטיחים מקיר לקיר היא דרך מעולה לבידוד הרעשים, תוך עיצוב קירות הבית בחומרים טבעיים.

שטיח מקיר לקיר: היבטים חשובים

לאלו מכם המחפשים אחר פתרונות יצירתיים לקירות החלל שלכם, פתרונות שגם יהיו עמידים לטווח ארוך ואינם דורשים הרבה לצורך תחזוקה – נמליץ על האופציה של פריסתם של שטיחים לאורכם של הקירות. נסקור, כעת, בקצרה את היתרונות שלהם ואת התמחור.

  • היתרונות של שטיח מקיר לקיר

  1. תחזוקה – התחזוקה היא נוחה ואיננה מסובכת. למה הכוונה? במרבית המקרים, כדי לנקות את שלל פינות החדרים עלינו להשתמש במטאטא ובסמרטוט מדי יום ביומו. כך לא המקרה בתחזוקה של סגנון עיצובי זה: כל שעליכם לעשות כדי לנקות את השטיח הוא להשתמש בשואב אבק – ובהחלט אין דרישה לעשות זאת כל יום.
  2. בטיחות – היבט חיובי נוסף הוא ההיבט הבטיחותי. משום שבשטיחים ישנו מקדם חיכוך רב, בהתאם, ימנעו החלקות ונפילות – וכך גם הפגיעות והנזקים. לכן, שימוש בשטיחים לאורכם של כל הקירות בבתים בהם ישנם ילדים הוא כלי מצוין, שכן הסבירות שילדים יתחלקו הוא נמוך למדי.
  3. רעשים – משום ששטיחים סופגים רעשים, הם אמצעי אופטימלי להפחתת ואף לבידוד רעשים. הילדים שלכם צועקים בעודם משתעשעים עם הצעצועים, ולכם קשה להירדם? אין ספק, שיטה עיצובית זו מומלצת לחדרי ילדים, משרדים ואף משרדי הקלטות.
  • עלות ההתקנה

באופן יחסי, עלות ההתקנה של שטיח מקיר לקיר איננה משמעותית, ובמיוחד כאשר משווים אותה לעלות התקנתם של קרניזים וסוגי ריצוף אחרים. במקביל, עלות התמחור של עיצוב קירות עם שטיחים, מתבססים על החומר בו משתמשים – בין אם הם טבעיים או סינטטיים. בנוסף, תמחור השטיחים יתבצע בהתאם לשטח עצמו עליו נפרוס את השטיחים עצמם. ככל שהשטח יהיה רב, כך יתומחר התהליך העיצובי הזה. בו זמנית, יש לקחת גם בחשבון את עלות ההתקנה עצמה.

שטיח – פתרון עיצובי לקירות

יותר ויותר ישראלים מתאהבים בפתרון היצירתי שפריסת שטיח מקיר לקיר מציע. אצל שטיחי ש.ט.ר נשמח לסייע לכם לאורכו של תהליך עבודה זה.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ