Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קרניזים דקורטיביים תל אביב

שתף במייל
הדפס

קרניזים דקורטיביים מוסיפים את הטאץ' לו הבית או המשרד כה משוועים. אנו מבלים את ימינו בחללים אלו, ובהתאם, העיצוב בתוכם משרה עלינו אוירה מיוחדת. אין ספק שקרניזים הם פריטים דקורטיביים שיתאימו עצמם לכל שטח ולכל פינה בחדרים השונים: בין אם לאורכו של הקיר או רק בחלק ממנו, או בחיבורים הנמצאים בין התקרה לקירות – מצאתם דרך חדשה לעדכן את המראה ואת האווירה של חדרכם!

קרניזים דקורטיביים: מידע חשוב

בבואכם לעצב את קירות וחלונות ביתכם, אנא קחו בחשבון את האפשרות של קרניז דקורטיבי. מומלץ, כמובן להיוועץ עם חברה העוסקת בחיפוי ועיצוב שטחים שונים. במקביל, חשוב שתתעמקו מעט מה עומד מאחורי המושג קרניז דקורטיבי.

מהו קרניז?

מקור המילה היא בשפה האיטלקית, ובעברית היא נקראת כרכוב. הקרניז הוא מרכיב אדריכלי המופיע, בדרך כלל, בחזיתו של מבנה או לחילופין מעל פתחים מרכזיים. אחד השימושים הפונקציונליים שלו הוא בעת שיפוץ עדין של הבית או של המשרד. לצד צביעת הקירות, אתם מרגישים שחסר דבר מה? קרניז דקורטיבי יעניק מסגרת נאה לעיצוב החלל. מעבר להיבט האסתטי שלו, הקרניז משמש גם אמצעי מעולה לטשטוש כתמים ואף להסתרתם.

מתי יש להתקין קרניז דקורטיבי?

את הקרניז הדקורטיבי מומלץ להתקין, לרוב, בעת שיפוצים קלים בחלל הדירה או העסק שלכם, וברצונכם להוסיף ממד אלגנטי לחללים אלו. דוגמא נוספת היא לאחר שאטמנו כל סימן וזכר לכך שהיו סימני רטיבות – כעת, רצוי להסוות אזורים אלו בעזרת קרניזים אלגנטיים. היבט עיצובי נוסף עבור הקרניזים, הוא שדרוג המראה של החלונות, ואפילו עדכון פרופיל הרצפה.

סוגי קרניזים

אחד היתרונות המובהקים של הקרניזים הוא המגוון הרחב הקיים בתחום עיצוב זה. בין אם אתם זקוקים לקרניזים לתאורה נסתרת, פרופילים לתקרה, או רוזטה לנברשת ולמנורה – האפשרויות הן רבות. באמצעות קרניז תאורה, לדוגמא, ניתן ליצור תאורה נסתרת בתקרה. את הקרניזים הללו ניתן לעצב לפי סגנונות שונים, כולל סגנון עתיק ואפילו מודרני, או בחיתוך עגול או ישר.  

עיצוב המרחב האישי שלכם – בדרך פשוטה ויפה

לצד השימוש בקרניז הדקורטיבי, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע שידעו ללוות אתכם כיאות לאורך תהליך זה. שטיחי ש.ט.ר יסייעו לכם בכך.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ