Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרקט איכותי ללא פשרות

שתף במייל
הדפס
פרקט פולימרי spc

רוצים רצפה עמידה שמעניקה לכם גם הרבה אפשרויות עיצוב? למרות ההבדלים המבניים שלהם, לפרקט למינציה ופרקט פולימרי spc יש מגוון יתרונות וחוזקות רבות, כמו היותם עמידים לאורך זמן, שומרים על חום, מתאימים לשילוב עם חימום תת רצפתי, עמידים בפני נזקים מכניים וקלים להתקנה. זה חכם לשקול היטב את היתרונות והחסרונות של פרקט פולימרי spc מול פרקט למינציה לפני קבלת החלטה סופית.

מה ניתן לספר על פרקט פולימרי spc?

בנוסף ליישום שלו בבתים, פרקט פולימרי spc הוא אופציה נהדרת עבור אזורים עם תנועה גבוהה כמו בתי מלון ומשרדים. הרכב החומר הופך אותו לקשיח יותר מויניל רגיל בזכות החומרים המרכיבים את הליבה שלו.

"הדור הבא" של רצפות ויניל הוא פרקט SPC. בנוסף, פרקט פולימרי spc אטום לחלוטין למים, מה שהופך אותו לאידיאליי עבור כל חדר בבית, כולל הלחים ביותר כמו מטבחים וחדרי אמבטיה, בניגוד לאפשרויות פחות פרקטיות כמו עץ ולמינציה.

היתרונות הרבים של פרקט spc

אתם יכולים להתקין פרקט פולימרי spc בכל מקום בבית שלכם, כולל באזורים רטובים כמו מטבחים הודות לעמידותם יוצאת דופן למים. הפרקט מפחית את האפשרות להתרחבות והתכווצות הנגרמות על ידי שינויים בטמפרטורה.

מכיוון שהוא חווה הרבה פחות התרחבות והתכווצות מאשר אפשרויות ריצוף אחרות, SPC בולט בחוסן שלו. בזכות פונקציה זו, ניתן להשיג גימורים יפים יותר ופחות הפרעות במהלך ההתקנה הפשוטה של הפרקט.

כמוכן, אין להכחיש את הרבגוניות של פרקט זה.

הודות למבנה החזק שלו, פרקט SPC יכול לעמוד בקיצוניות של לחות ושינויי טמפרטורה, מה שהופך אותן לבחירה אידיאלית עבור חללי מסחר ומגורים כאחד.

במונחים של עמידות בפני זעזועים ופגיעה, לא תמצאו חומר עמיד וחזק יותר. המרכיבים המשמשים לייצור פרקט SPC הופכים אותו לעמיד במיוחד בפני נזקים.

גלגלי כיסא משרדי, צעצועים וחיות מחמד לא יפגעו בפרקט בגלל המבנה הרב-שכבתי שלו.

היכולת שלו לבודד ולסנן רעש יוצאת דופן.

בעת ההתקנה של הפרקט אין צורך בדבק או בכלים מיוחדים. בשיטה זו ניתן לשפץ במהירות משרדים או מקומות עבודה, מבלי לפגוע ברץ העבודה. יתר על כן, סוג ריצוף זה קל באותה מידה להסרה, כך שניתן לפרק אותו במהירות לצורך תיקונים  או החלפות.

אין ספק כי מדובר ברשימה מרשימה של יתרונות. מעוניינים לשמוע עוד ולקבל הצעת מחיר? צרו קשר עם שטיחי ש.ט.ר.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ