Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יתרונותיו של פי וי סי דמוי פרקט

שתף במייל
הדפס

פי וי סי דמו פרקט הוא אמצעי ריצוף מוצלח. בשנים האחרונות, בשל ההתפתחות הטכנולוגית המרשימה, תעשיות היי טק ומפעלים רבים נלהבים להשתמש בשיטת ריצוף זו. כדי להתגונן מפני מצבים מסוכנים שיכולים להתעורר בשל שינויים בטמפרטורות, אין ספק שפי וי סי לצורך ריצוף הרצפות הוא שיטה מומלצת ביותר.

לפי וי סי שימושים רבים ומוצלחים, בין השאר, כאמור, לצורך ריצוף. מה הם יתרונותיו של הפי וי סי דמוי הפרקט? נסקור, כעת, את חלקם.

אחד מיתרונותיו הבולטים של הפי וי סי, הוא העובדה שהוא מצליח לבודד רעשים. בניגוד לרצפות עשויות פורצלן, למשל, ההליכה על הפי וי סי דמוי פרקט מפחיתה את כמות הרעשים עד לכדי כ-20 דציבלים. לשם השוואה, כאשר אנחנו מדברים, עוצמת הקול שלנו עומדת על עוצמה של כ-60 דציבלים.

במקביל, ומשום שמשטח הפי וי סי עמיד בפני אש, ובצירוף העובדה שמדובר בחומר מבודד רעשים, ריצוף באמצעות פי וי סי במפעלים ובתעשיות אלקטרוניקה יסייעו להם לעמוד בתקני הבטיחות, כמו גם בידוד כנגד חום וקור – עובדה המפחיתה את השימוש במיזוג האוויר ואת עלויותיו.

יתרון נוסף של פי וי סי דמוי הפרקט, הוא מגוון הטקסטורות בהן הוא קיים. למה הכוונה? חיפוי הרצפות באמצעות פי וי סי מציגה מבחר רב של סגנונות עיצוב. חשוב לציין גם כי הפי וי סי מגיע ברצועות ובגלילים. בנוסף, הטקסטורה של חומר זה מאפשרת ציפוי על גבי החומר ואף את צביעתו. כך שאם תמיד חלמתם על רצפות מעוצבות עם מראה שיש – כעת אתם יכולים להגשים זאת.

יש לציין שהתקנת הפי וי סי נחשבת ללא יקרה, נוחה וזריזה, וכזו שאינה מותירה אחריה הרס ולכלוך. בהתאם, אין ספק ששיטת ריצוף זו היא שיטה מומלצת ביותר.

ריצוף מוצלח – בעזרת שטיחי ש.ט.ר

מעוניינים לרצף עם פי וי סי? בעזרת שטיחי ש.ט.ר, המייבאת ומשווקת שלל חומרים בתחום חיפוי הרצפות, תוכלו ליהנות מריצוף מוצלח של פי וי סי.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ