Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מעוניינים בשטיח ענק? בואו לראות את ההיצע שלנו!

שתף במייל
הדפס
פרקט

אין תחושת חמימות גדולה יותר מאשר זו שמספק שטיח מקיר לקיר שמותקן בחדרי הבית. הרצפה משדרת קרירות והיא אכן קרה בחורף והשטיח נעים, מלטף ומחמם לא רק את הגוף אלא גם את הנפש. שטיחים כאלה לוקחים חלק בלתי נפרד בעיצוב של החלל כולו ולכן חשוב מאד לשים לב לבחירה של סוג השטיח, המראה שלו והשימוש שיהיה בחדר שבו הוא יהיה  מותקן. במידת הצורך מומלץ לקבל מידע מקצועי ומהימן ממי שמכיר את עולם השטיחים ובקיא בהבדלים בין הסוגים השונים. חשוב מאד לדעת שלכל לקוח ולכל בית או חדר יתאים שטיח אחד וכמובן שהמידות חייבות להיות מותאמות אישית.

באיזה חדר כדאי להתקין?

למרות החמימות שהשטיחים משדרים והאהדה הרבה שיש כלפיהם – חשוב לדעת שהם לא מתאימים לכל חדר מחדרי הבית. כמובן שלמטבח ולחדרי האמבטיה והשירותים הם בהחלט לא רלוונטיים בשל רטיבות שנוצרת שם באופן טבעי אך כמובן שחדרי השינה, המסדרון ואפילו חדר העבודה – כל אלה יכולים להיות מתאימים מאד להתקנה של השטיח. חשוב לשים לב לאורך השערות של השטיח, להנחיות שמקבלים בנוגע לניקוי יסודי שלו וכמובן לבחור בתבונה את הצבעים, הגוונים או הדוגמה של השטיח כך שיהיו מתאימים לעיצוב הכללי של החדר ושל החלל כולו. שטיח לחדר ילדים לא יהיה זהה לשטיח שמתאים לחדר ההורים.

איך לבחור נכון שטיחים לבית?

חשוב מאד לשים לב לכל המאפיינים של השטיח על מנת לבחור את הסוג והדגם שיענו על הדרישות של הלקוח ועל הצרכים האישיים שלו. צריך לקבל על השטיח מידע והמלצות לפני שמקבלים את ההחלטה להתקין אותו בבית וגם חשוב לא פחות למצוא את אנשי המקצוע שיבצעו את ההתקנה בצורה מקצועית וברמה גבוהה ככל האפשר. לאחר שמתייעצים עם מי שבקיא בתחום אפשר לבחור שטיח וליהנות מהתוצאה.

מחפשים שטיח מסוג זה? שטיחי ש.ט.ר – הכתובת שלכם לכל סוגי השטיחים, לכל החדרים ובכל הדגמים המוכרים כיום. כך תיהנו מתהליך מלא של ייעוץ, בחירה והתקנה.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ