Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לינולאום לרצפה מחירים

שתף במייל
הדפס

רוצים לשפץ את הרצפות שלכם אך אינכם יודעים כיצד? לינולאום לרצפה הוא הפתרון עבורכם: בין אם אתם רוצים למנוע מהילדים שלכם להתחלק, או שמא לחפות את הרצפות הקודמות, לינולאום, או בשמו הנוסף – פי וי סי, מחזיק בכל היתרונות הללו ועוד רבים וטובים. במקביל, התייעצות עם איש מקצוע שיידע להמליץ לכם על סוגי העיצובים ואופן ההתקנה לרצפה, יוביל לעבודה איכותית.

לינולאום לרצפה – לעשות את זה נכון

עבודות ריצוף, כיום, אינן אמורות להיות עול, כמו גם התחזוקה שלהן לאורך השנים. שימוש בלינולאום בעבודות הריצוף בהחלט יכול להבטיח, לצד התקנה מדוקדקת של איש המקצוע, את העיצוב המיוחד לו אתם כה זקוקים לבית או למשרד. הידע הבא על ריצוף עם לינולאום ייתן לכם הרבה כוח.

יתרונות החומר הפלסטי –

משום שלינולאום הוא, למעשה, פי וי סי – או פלסטיק, הוא מחזיק ביתרונות רבים בעת הריצוף. ראשית, הוא מאפשר העמסת משקלים נכבדים למדי על גבי משטח המיועד לכך – ומבלי שייווצרו סדקים או שברים לרצפה. בנוסף, ובתור חומר גלם פלסטי, הוא נחשב כגמיש הניתן לעיבוד. תמחור חומר גלם זה מהווה יתרון נוסף, שכן הוא זמין – ובהתאם, בין אם מדובר בבתי ספר, דירות מגורים, או מבנים ציבוריים, מקומות רבים משתמשים בו בתדירות גבוהה.

עיצוב יריעות הלינולאום ושימושיהם –

העיצובים השונים של יריעות הלינוליאום מרהיבים ביופיים ובמגוון שלהם. בין אם בחרתם במשטח עם עיצוב דמקה, בצבע אחיד ומוקפד, או שמא בסגנון וינטאג' – סוגי העיצובים והצבעים הם רבים. בהתאם, ניתן להתאים משטחים עבים אלו לשלל דירות ועסקים. כך, במידה והכניסה לבית הספר שלכם זקוקה לריענון, או ששכרתם דירה והריצוף בה סדוק ואף שבור בחלקו – אל תהססו להתפרע עם הפרקט.

לרצף עם לינולאום  – רק עם שטיחי ש.ט.ר

זה ברור כשמש שהשימוש בלינולאום ברצפה מאפשר יצירתיות רבה. רוצים לשדרג את הרצפה במרחב שלכם? עם הסיוע של שטיחי ש.ט.ר תזכו לשירות המוצלח ביותר.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ