Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דשא סינטטי למרפסת

שתף במייל
הדפס

מרגישים שחסר דבר מה נוסף במרפסת, בחצר הבית או בשביל הגישה למשרד שלכם? דשא סינטטי במבצע הוא אמצעי יצירתי וזול שיוסיף צבע לכל נקודה שתבחרו. אין ספק שישנם פתרונות צבעוניים אחרים כמו דשא אמתי או דק המורכב מעץ . עם זאת, לדשא סינטטי יתרונות רבים העולים על הפתרונות האחרים.

  • הדרכים לשמור דשא סינטטי

בין אם ברצונכם לחפות את רצפת המרפסת שלכם עם דשא סינטטי, ובין אם חשבתם לעצב את הגינה בדרך חדשה ועמידה בהרבה, ישנן דרכים מומלצות לתחזוקה של הדשא הסינטטי. מה הם כוללים?

  1. נתחיל באחד מהיתרונות הרבים של הטיפול בדשא סינטטי: הטיפול בו הוא טיפול מובנה. כלומר, אין צורך לרסס או להשקות אותו שכן הוא מטופח ונאה כבר משלב התקנתו. במקביל, ומשום שהדשא עשוי מחומר סינטטי – אין סיכוי שיכיל את הריחות הרעים של החיות המסתובבות אצלכם בחצר.
  2. כדי למנוע את היווצרותו של אבק על גבי הדשא הסינטטי, מומלץ לטאטא, לגרוף, או לשאוב את העלים ואת העפר שמצטבר על הדשא. במקביל, ייתכן וחלקכם יעדיפו להשתמש בצינור מים – דרך מומלצת גם כן לנקות את הדשא.
  • קניית דשא והתקנתו

אם שלל הדרכים לתחזוקה של הדשא הסינטטי למעלה שכנעו אתכם לרכוש אותו – ובצדק – מומלץ, כעת, להתעניין בטווח המחירים שלו לקראת התקנתו. בבואכם להזמין איש מקצוע שיתקין לכם את הדשא הסינטטי, ישנם 3 פרמטרים עיקריים שיש להתחשב בהם לקראת סגירת כל הפרטים של הפרויקט:

ראשית, המחיר של מרבד הדשא נקבע בהתאם למ"ר שלו, כאשר את המ"ר יש להכפיל במטרים שיכסו את השטח הנבחר. פרמטר נוסף במחיר שיש לקחת בחשבון הוא ביצוע ההתקנה עצמו של הדשא. מה התקנה זו כוללת? על איזה חומר היא תתבצע – אדמה או משטח קשיח? המחיר, אין ספק, יגבה גם בהתאם לכך. הפרמטר האחרון בחישוב התמחור כולל את הובלת הדשא עצמו. במילים אחרות, המיקום הגאוגרפי משפיע על משך זמן ההובלה, וכתוצאה מכך גם המחיר הסופי.

חוויה של טבע – עם דשא ירוק עד

אין ספק שהתחזוקה השוטפת של הדשא הסינטטי חוסכת בעלויות שלו. במידה ואתם מעוניינים להתקין דשא סינטטי ולקבל מחיר נוח לצד שירות איכותי – אנא צרו קשר בהקדם עם שטיחי ש.ט.ר.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ