Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בפני מה פקרט יכול להיות עמיד?

שתף במייל
הדפס
פרקט למינציה

עד לפני כמה שנים רצפות פרקט היו כאלה שהיה צריך למנוע מגע בינן לבין מים. המים היו מחלחלים פנימה אל תוך השכבות הפנימיות של הקורות, גורמות לעובש ולהתנפחות מה שבתורו היה גורם לתזוזה של הקורות ולתקלות ברצפה כולה. כיום סוף סוף אפשר להשיג פרקט עמיד במים שעשוי מקורות פולימריות שהמים לא עוברים דרכן. עם הזמן אפשר למצוא יותר ויותר דגמים, צבעים ודוגמאות של קורות פרקט עמידות למים וללא ספק מדובר בנוחות גדולה עבור אינספור הלקוחות שאוהבים את המראה של הפרקט ומעדיפים אותו בכל רחבי הבית שלהם. עם הזמן אין ספק שטכניקות הייצור ימשיכו ויתפתחו.

היתרונות הגדולים של הפרקט

כאשר מותקן בבית פרקט שלא עמיד במים תמיד יש את החשש שתקרה תקלה בצנרת שמתחת לרצפה ותציף את הרצפה או תרטיב את קורות הפרקט. יש דרגות שונות של נזק שיכול להיגרם ואפילו הנחיות הניקוי של הפרקט מאד ברורות ומפורשות ללא שימוש במים בכלל. כעת משאפשר להשיג פרקט עמיד – אפשר לנשום לרווחה ולהיות הרבה יותר רגועים. גם אם הקורות יירטבו – המים לא יוכלו להיספג פנימה והם יישארו מחוץ או מעל לרצפה עד שמישהו ינגב אותם וירחיק אותם מהאזור. גם אם יתברר שיש פיצוץ בצינור או זליגה של מים מצנרת תת רצפתית – הנזק, אם בכלל, יהיה מינימלי.

העיצוב המיוחד של רצפת פרקט

לא בכדי יש הרבה מאד אנשים שאוהבים את המראה של רצפות הפרקט ובוחרים אותן בעת עיצוב מחודש של אזורי הבית השונים שלהם. יש מי שסבור שהן משדרות חמימות נעימה בכל חדר, שהן נעימות למראה יותר מאשר רצפות הקרמיקה והמגוון הרחב של גוונים או דגמים מאפשר בחירה על ידי כל לקוח שרוצה לעצב את הבית שלו על פי הטעם האישי שלו והסגנון העיצובי המועדף עליו. הפרקט היה רק עניין של זמן ולא בכדי יש לו ביקוש רב.

 שטיחי ש.ט.ר – המקום עבורכם לבחור פרקטים עמידים למים שיתאימו לכל סגנון עיצובי, לכל בית ולכל חדר.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ