Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אריחי שטיחים למשרדים

שתף במייל
הדפס

אריחי שטיח מעניקים נופח עיצובי מודרני מקיר לקיר. מעבר לסטייל הייחודי שהם מעניקים לחדר, הם נעימים למגע, ואף ידידותיים לסביבה. אמנם הם, לרוב, מיועדים למשרדים, שכן הם מעניקים מראה שלם ורציני, את אריחי השטיח ניתן גם להתקין בבתי מלון, בחדרי הקלטות מוזיקה ואפילו בתי אבות. את התאמתם של האריחים וסגנונם למקום בו הם יותקנו, אנשי מקצוע בלבד ידעו לבצע.

כיצד לבחור אריחי שטיח?

אין ספק שלאריחי שטיח יש תפקיד פונקציונלי ועיצובי במקביל, ואף ניתנים להדבקה במגוון כיוונים. משום שידע הוא כוח, חשוב שתלמדו מעט על יתרונותיהם של אריחי שטיח ועבור מי הם מיועדים.

  • יתרונות אריחי שטיחים

שטיחים מקיר לקיר הוא אחד הסגנונות הנפוצים לאלו המעוניינים לרצף עם אריחי שטיחים. כלומר, חיתוך השטיחים לריבועים, או אפילו למשושים איננו מונע ריצוף שטיחים זה – וזאת בניגוד לשטיחים המיוצרים כגלילים. המשמעות של כך, בפועל, היא שהוסרה המגבלה העיצובית של שטיחים מקיר לקיר מגלילה, ובהתאם לשיטה החדשה ניתן לעצב באינספור אופנים את הרצפות, הקירות ואת התקרות.

בנוסף, ומשום שאריחי השטיח סופגים את הרעש הסביבתי, ומורידים את רמות התהודה, אין צורך, למעשה, לקנות כלים ספציפיים המיועדים בדיוק לשם כך. במקביל, ומשום שהאריחים יוצרים בידוד תרמי, טמפרטורת החדר נשמרת והשימוש במזגן פוחת. בהתאם לכל אלו, נחסכים כספים רבים – בין אם לאנשים פרטיים או לחברות.

  • עבור מי מיועדים אריחי שטיח?

האמת לאמיתה היא שאריחי שטיח מיועדים למגוון רחב של אוכלוסיות ועסקים. זקוקים לשטיח בבית מלון שיכסה את הרצפה ואת הקירות? עובדים בבית אבות וזקוקים לשטיחים שיכסו את הרצפה? כדי למנוע החלקה, אתם בהחלט קהל היעד של אריחי שטיחים. מעבר לתפקיד הפונקציונלי שאריחי שטיח נושאים עמם, יש להם גם השפעה על העיצוב של החדרים השונים. בהתאם, חשוב לחשוב היטב על איזה קו עיצובי תרצו ששטיחים אלה יעוצבו. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע, כדוגמת שטיחי ש.ט.ר, שידעו להתאים את האופי העיצובי של השטיחים למהות החדר.

הצלחה עיצובית מסחררת

שטיחי אריח מעניקים מראה מודרני, נעים ומרגיע בכל חדר בהם הם נמצאים. גם אתם מעוניינים במראה ובתחושה שהם מעניקים? אנא צרו קש עם שטיחי ש.ט.ר: נשמח להמליץ על האריחים האיכותיים ביותר.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ