Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרקט עמיד לשחיקה במראה טבעי

שתף במייל
הדפס
spc פרקט

ריצוף SPC, שהופיע לראשונה בשנות ה-70, מטפס בהתמדה בסולם הפופולריות. למעשה, אתם יכולים למצוא את הפרקט המדובר מותקן במגוון רחב של מקומות, כולל בתי מלון, מסעדות, בתי ספר, בתי חולים ועוד. נראה כי פרקט, שכבר מאוד אהוב על בעלי הבתים, עשוי לקבל תפנית מפתיעה עם ההתקדמות הטכנולוגית והופעת מוצרים כמו spc פרקט, מה שהופך אותו לדינמי יותר מאי פעם. שטיחי ש.ט.ר מתמחים בהתקנת הפקרט ומבצעים את עבודת ההתקנה על הצד הטוב ביותר מזה 30 שנה.

מה הוא spc פרקט?

spc פרקט הוא חלופה מצוינת לאפשרויות ריצוף קונבנציונליות יותר כמו עץ, אבן או קרמיקה. עם זאת, כפי שנגלה בהמשך, ל-SPC יש הרבה יותר יתרונות שימושיים. ניתן ליצור אפשרויות עיצוב מרובות עם השימוש בהדפסה פוטוריאליסטית ושכבת ויניל עליונה שקופה. ברוב המקרים, השכבות הבאות מרכיבות את spc פרקט:

  • שכבת הבלאי היא חלק חשוב בתהליך התקנת האריחים מכיוון שהיא משתמשת בציפויים שקופים, כמו תחמוצת אלומיניום, כדי להאט את הבלאי של הרצפה.
  • שכבת ויניל עליונה – פרקט SPC מתקדם זמין עם גרפיקה תלת-ממדית מציאותית שניתן ליישם כדי לגרום לו להיראות בדיוק כמו עץ, אבן או קרמיקה.
  • השכבה המרכזית היא השכבה עליה אתם משקיעים. ליבה עמידה למים בצפיפות גבוהה מעניקה לפרקט את קשיחותו ויציבותו.
  • השכבה האחרונה מעניקה לפרקט יציבות נוספת במהלך ההתקנה ועמידות בפני עובש וטחב.

מדוע spc פרקט הוא האפשרות הטובה ביותר

אתם יכולים להשתמש ב-SPC עם מינימום הכנה של פני השטח תוך שימוש טכניקות חדשות יותר להתקנת spc פרקט על רצפה רופפת. ניתן לחסוך גם את הזמן וגם את הכסף הדרושים להתקנת ריצוף חדש בעזרת פתרון זה.

היעדר מוחלט של ספיגת מים הוא נקודת מכירה מרכזית עבור spc פרקט. פרקט זה עמיד יותר למים ממוצרים  מרבים אחרים, בגלל שכבת הליבה הקשה של PVC.

SPC פחות קשה למגע. בנוסף להיותו נעים יותר להליכה, יש לו יתרון נוסף של בידוד רעשים, תכונה חיונית עבור מפעלים רבים וגם חדרי מגורים רגילים בדירה.

ניתן להנות מכל היתרונות הללו גם אצלכם בבית או במקום העבודה. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת שטיחי ש.ט.ר.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ