Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד לבחור באריחים המתאימים עבורנו ובמתקין הנכון

שתף במייל
הדפס

החלטה משמעותית בעיצובו של כל חלל היא סוג הריצוף שתבחרו עבורו. המשטח עליו אנו צועדים, בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם לא, משפיע רבות על הרושם הראשוני והכללי שלנו מהמקום אליו נכנסנו. ישנן אפשרויות רבות לבחירת הריצוף, ואחת מהן היא אריחי שטיח; אפשרות שצוברת פופולאריות משמעותית בשנים האחרונות וכזאת שלא באמת ניתן לטעות בה. אם גם אתם רוצים להצטרף למהפכה העיצובית, אתם מוזמנים לפנות לאתר האינטרנט של חברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות, ולקבל מענה מקצועי וליווי צמוד משלבי העיצוב הראשוניים ועד לביצוע ההתקנה.

מדוע לבחור באריחי שטיחי

כשאנחנו מתלבטים בין מספר מוצרים שונים, אנו רוצים לדעת שלקחנו צעד בכיוון הנכון ובחרנו במוצר שיספק מענה מקיף לשלל צרכינו. אריחי שטיח הם בעלי יתרונות רבים אשר מצדיקים את הבחירה בהם:

– נוחים מאוד להליכה, מספקים תחושה נעימה וחמה.

– בעלי איכויות אקוסטיות ותרמיות, ותורמים לרמת הסאונד והשמע בחלל.

– בהשוואה לחלופות קשיחות, מספקים בטיחות רבה הרבה יותר.

– מציעים התקנה ותחזוקה פשוטים, אורך חיים ואיכות.

– קל להזיז אותם ממקום או למקום או להחליף אותם, והם מאפשרים גמישות עיצובית.

יחד עם זאת, אריחי שטיח איכותיים מספקים עבורנו הרבה יותר מ"רק" יתרונות פרקטיים. האופן בו תבחרו לפרוס אותם לפי העיצוב האידיאלי עבורכם, הצבעים והדוגמאות, כולם יחד ישקפו על הצד הטוב ביותר את האווירה אותה תהיו מעוניינים ליצור בחלל.

אריחי שטיח

הבחירה באריחי השטיח המדויקים עבורכם יכולה להיות מורכבת, ודורשת שיתוף פעולה עם בעל מקצוע אמין וישר. בתור התחלה, כדאי לוודא שניתן לקבוע פגישת ייעוץ מקיפה ולדון בצרכים השונים ובפנטזיות העיצוביות שלכם. לאחר מכן, לעיין יחד בדוגמאות האמיתיות של סוגי אריחי השטיחים בקטלוג של החברה, ולהבין יחד את ההשפעה העצומה שיכולה להיות להם על החדר. לבסוף, לתאם זמן אידיאלי להספקת החומרים ולהתקנת האריחים. המומחים של ש.ט.ר ציפוי וחיפוי שמחים ללוות את קהל לקוחותיהם מהשלבים הראשונים ועד לסיום ההתקשרות באופן משביע רצון. החברה מתפארת במעל ל-30 שנות ניסיון וברמת מקצועיות שעומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ