Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חושבים להתקין פרקט עץ? פנו למקצוענים

שתף במייל
הדפס
spc פרקט

מכיוון שבשנים האחרונות התחילו לצוץ מגוון רב של חומרים דמוי פרקטים לשינו חיפוי הרצפות והקירות, לפעמים אנשים מוותרים על החוויה המדהימה אשר כרוכה בפרקט עץ איכותי שלמעשה, משנה את התחושה בבית מן הקצה אל הקצה. לרוב, כשאנשים מחפשים במנועי החיפוש באינטרנט פרקט עץ, המשפט הראשון שייכתבו הוא פרקט עץ מחיר בשביל להבין באיזו הוצאה הדבר כרוך. נכון, לא מדובר באלמנט זול, אבל אם כבר החלטתם להשקיע בעצמכם ולשנות את האווירה בבית – זה המוצר האולטימטיבי עבורכם.

פרקט עץ נותן תחושה נעימה וחמימה, משנה את האווירה בבית מן הקצה אל הקצה, הצעדים פחות מרעישים, הילדים נהנים לצעוד עליו ובחודשי החורף הקרים, לא תצטרכו כלל לנעול נעלי בית מחממות – כיוון שהעץ מבודד את הקור ומאפשר לכם להתהלך בבית בחופשיות. פרקט עץ למעשה, הוא ריצוף עץ בחלקו הפנימי של הבית – בעיצוב כפרי ומודרני.

אווירה של בית נופש: פרקט עץ מחיר

עולם הפרקטים השתנה מאוד, בכך אין ספק. הלמינציות וסוגים נוספים של פרקטים שינו את השוק וכיום כל אחד יכול למעשה לרכוש פרקט לביתו במחירים די סמליים, כאשר הדעה הרווחת היא שאם מדובר בפרקט עץ, המחיר יהיה גבוה בהרבה, אך לא כך הם פני הדברים. פרקט עץ הוא פרקט אלגנטי מאוד, איכותי ויוקרתי. הפרקט כמובן עשוי מעץ ומגיע לרוב בצורתו הטבעית, כאשר ישנם מספר עצים וגוונים רבים. ניתן לבחור סוגי עץ רבים כמו אגוז, אלון, עץ טיק ועוד מגוון רחב של עצים, שעמידים כמובן לשנים רבות כיוון שהם עשויים מחומר טבעי.

פרקט עץ מחיר

אנשים רבים מקלים ראש בבחירה של פרקט לביתם – ולרוב נתקלים בסיטואציות בהם המחיר הוא זה שמכריע את הנושא. ובכן, אם אתם רוצים לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם, כדאי שתפנו לחברות ותיקות, עם אנשי מקצוע טובים שמבינים דבר או שניים בפרקטים. בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות תוכלו למצוא עובדים שיילוו אתכם לכל אורך התהליך, מהתאמת הפרקט הטוב ביותר עבורכם, אם זה פרקט עץ תלת שכבתי למינציה, פולימרי ו- SPC – ועד לשלב סיום ההתקנה.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ