Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דשא סינטטי במבצע

אני מחפש...


חושבים איך להפוך את הגינה הביתית לשימושית יותר? אם כך, דשא סינטטי במבצע זה בדיוק הפתרון בשבילכם! גינה מאורגנת ומסודרת שיש בה דשא סינטטי היא גינה שתוכלו לשבת בה יותר, לאכול ארוחות משפחתיות וליהנות בה ממגוון רחב של פעילויות אחרות, אז למה לחשוב יותר מידי? אנחנו בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות מחכים לכם עם שלל אפשרויות בתחום הזה כך שאין ספק שאצלנו תמצאו את הדשא הנכון לכם ביותר.

 

דשא סינטטי במבצע ומאיכות מובילה

אם חשבתם לרגע שגם בימינו הדשא הסינטטי דומה למה שהיה בעבר, כדאי שתדעו שאתם טועים. היום הדשא הסינטטי נראה ממש אמיתי והוא גם נעים למגע, כך שאין סיבה להתלבט בכלל! הדשא הסינטטי לא במקרה הפך ללהיט גדול, שכן אם נשווה אותו לדשא חי, אנחנו נראה שיש לדשא הזה לא מעט יתרונות, כמו לדוגמא:

 

  • לא צריך לכסח ולגזום אותו
  • הוא לא דורש השקיה
  • הוא אינו מהווה בעיה אקולוגית או סביבתית
  • גם אחרי שנים הוא ייראה בדיוק אותו הדבר
  • הוא מתאים לכל תנאי מזג אוויר

 

לכן, אם אתם מחפשים את השילוב שבין נוחות ויופי, אין ספק שכדאי לכם לבדוק עוד היום באיזה סוג של דשא סינטטי במבצע אתם בוחרים.

 

 

התקנת דשא סינטטי במבצע 

חושבים איך תוכלו להפוך את הגינה ליותר יפה ומעוצבת? אם כך, כדאי שתדעו: התקנת דשא סינטטי במבצע זו הבחירה הכי טובה שיש, כי מה פתאום שתשתלו דשא חי? בשנים האחרונות בוודאי יצא לכם לראות דשא סינטטי בלא מעט מקומות, בין אם מדובר על בתים פרטיים ובין אם מדובר על מקומות ציבוריים, אז למה שלא תנסו זאת? אנחנו בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות מחכים לכם עם דשא בכל צורה וגוון ואתם מוזמנים ליצור עמנו קשר כבר עכשיו.

 

 

למה התקנת דשא סינטטי במבצע זו הבחירה הכי טובה שיש? 

אם יש לכם דילמה בין התקנת דשא סינטטי במבצע ובין דשא חי, אנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם. בעבר דשא סינטטי לא היה באמת נעים למגע והדשא החי תמיד נראה יפה יותר, אך כדאי לדעת שהיום זה לא כך. למעשה, בימינו ניתן ליהנות מאינספור יתרונות כאשר בוחרים באופציה כמו דשא סינטטי, והם:

 

  • אין צורך בהשקיה
  • הדשא רך ונעים למגע
  • אין צורך לגזום או לכסח אותו
  • ניתן להתקין אותו בכל מקום

 

לכן, אפילו אם נדמה לכם שאין עתיד ותקווה לגינה שלכם, כי היא נמצאת במקום שהשמש לא מגיעה אליו או במקום שבו הגישה אליו בעייתית, הדשא הסינטטי יהווה פתרון מושלם.

 

ממי כדאי להזמין דשא סינטטי?

חשבתם לרגע שבכל חנות שמוכרת דשא סינטטי תמצאו את הטוב ביותר? אם כך, כדאי שתדעו שלא תמיד זה המצב. לכן, אם אתם מחפשים את השילוב שבין שירות אדיב, מוצרים נהדרים ומחירים טובים, לנו בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות יש מה להציע לכם. אנחנו מייבאים ומשקווים לא רק דשא סינטטי במחירים נהדרים אלא גם פרקטים מסוגים שונים, טפטים ועוד, אז למה שלא תזמינו מאיתנו עוד היום את המוצרים הדרושים לכם? נוכל להציע לכם גם שירותי התקנה או הסברים מפורטים כך שתוכלו לבצע את התקנת הדשא בעצמכם. המצבעים אצלנו נוחים ומתאימים לכל כיס, כך שזה לא מפתיע שכל הלקוחות שקנו אצלנו מוצר מסוים תמיד חוזרים לרכישת מוצרים איכותיים נוספים.

מעבר לכך שתרצו בוודאי למצוא מקום עם מחירים טובים, אנחנו יכולים גם להבין מדוע תרצו ליהנות משירות מוביל ומאדיבות לכל אורך הדרך. לכן אנחנו בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות זו הבחירה הכי טובה שיש, כי אנחנו מציעים לכם שירות נהדר ומחירים טובים. זה לא משנה באיזה סוג של דשא סינטטי במבצע תבחרו לקנות אצלנו, כי בכל מקרה אתם תראו שהדשא יחזיק מעמד בגינה שלכם לאורך שנים רבות. המומחים שלנו ישמחו מאוד גם להציע לכם שירותי התקנה, אך מצד שני, אם תרצו, תוכלו גם לבצע זאת לבד. דשא סינטטי לא במקרה כבש את ישראל, שכן אין לנו במדינה מים מיותרים שנוכל לבזבז על השקיה, אז בואו והצטרפו גם אתם לחגיגה המוצלחת והחסכונית הזו.

 

מבצעים חמים

פנל פולימרי 6 ס"מ
מידת הגליל: 10×0.53 מטר
פרקט למינציה
8 מ"מ, אירופאי, דרגת שחיקה AC4, מבחר גדול של דוגמאות
42 ₪ שח + מעמ למ”ר
ריצוף פי וי סי
דשא סינטטי
צפוף סיבים דקים גובה 4 ס"מ
שטיחים מקיר לקיר
מידת הגליל: 10×0.53 מטר
פרקט פולימרי/עמיד במים
קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ