Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שטיח לבד מחיר

שתף במייל
הדפס

שטיח לבד הוא אמצעי מעולה לקישוט ולתצוגה של מידע: בין אם אתם מתכננים לארח אירועים משפחתיים, כנסים או לקשט במודעות לאורכו ולרוחבו של בית הספר – שטיח העשוי לבד יסייע לכם רבות. לצד יתרונותיו הרבים, ואופן ההתקנה הלא מסובך, נמליץ להשתמש בכלי שימושי זה.

ייעודו של שטיח לבד

אין ספק ששטיחים עשויים לבד מחזיקים בפונקציונליות רבה: רוצים לפרסם את עצמכם בכנס מקצועי? אולי להציג את הפוסטר המדעי שיצרתם? שטיח המורכב מלבד יעזור לכם בכל אחד מהמצבים הללו ועוד. מהו, למעשה, שטיח לבד ומהם השימושים הרבים שלו?

מהו שטיח לבד? – לבד מאופיין בתור בד שאיננו ארוג ומורכב מסיבים שנדחסו יחדיו. החומר ממנו עשוי לבד הוא מגוון למדי וכולל, בין השאר, סיבים טבעיים כדוגמת צמר או אקריליק. בהתאם, חומרים אלו מצביעים על הרכות של לבד או הנוקשות שלו. יתרונותיו של שטיח לבד הם רבים: ראשית, ניתן למחזר אותם במידה והחלטתם להסיר אותם מהרצפה או מהקיר. בנוסף, וככל ששטיח לבד עשוי מכמות רבה יותר של סיבים, כך הוא יהיה איכותי באופן משמעותי. בנוסף, לבד עשוי תרכובות שונות של חומרים סינטטיים שהוכנסו לתנור טרם ייבושם ושילובם על פני שטח השטיח. כתוצאה מכך, בין אם אתם מייעדים ציפוי זה בחדרי ילדים או בבתי מלון – הסירו דאגה מליבכם: שטיחי לבד הם חסינים מאש.

השימושים השונים של שטיח זה – שטיחי לבד הם פונקציונליים למדי, ומשמשים באופן תדיר שטחים נרחבים בתוך מבנים ציבוריים. בתי ספר, למשל, משתמשים באמצעי זה במרבית המקרים כלוחות למטרות שונות ובמיקומים בולטים לאורכו של שטח בית הספר. על גבי לוחות אלו יתלו המורים את עבודות התלמידים, כמו גם הודעות חשובות ופרסומים מנהלתיים שונים. במקביל, ניתן להשתמש בשטיח לבד גם למטרות הצגת פרסומים ופוסטרים בכנסים, ואפילו באולמות אירועים, שם מציבים שטיחי לבד לצורך הצגת המגנטים.

להציג מידע בדרך הכי נוחה

שטיח לבד מחזיק בשלל תפקידים ראויים למגוון אוכלוסיות בארץ. בעזרת הצוות של שטיחי ש.ט.ר תוכלו להגשים את החזון שלכם אל הפועל.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ