Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שטיח לבד מחירים

שתף במייל
הדפס

מתכננים לעשות שינוי בבית? רוצים להתקין שטיחים לעיצוב החללים אך תוהים כמה זה יעלה? בימינו שטיח לבד מחירים נוחים מאוד זה משהו שניתן למצוא, אז למה לדחות את העניין? אנחנו בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות מחכים לכם גם שלל שטיחי לבד בגוונים שונים ובמחירים נוחים, כך שכבר מחר בבוקר תוכלו להוסיף צבע לכל חדר בבית.

 

שטיח לבד מחירים – לא מה שחשבתם  

עד לא מזמן הייתם בטוחים שלקנות שטיח לבד זו הוצאה כלכלית גדולה מידי? לא הייתם בטוחים בכלל ששטיח כזה יוכל להתאים לבית שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שאתם טועים. שטיחים יכולים תמיד להוסיף:

 

  • צבע
  • אלגנטיות
  • חמימות

 

לכל מקום ולכן שווה לחשוב על כך ברצינות. בנוסף, היום יש שטחים שמיובאים ממקומות שונים בעולם כך שניתן למצוא אותם גם במחירים מגוונים מאוד. אם חששתם לרגע להתקין שטיח לבד בביתכם הפרטי כי יש לכם חיית מחמד פרוותית במיוחד, כדאי שתדעו שאין סיבה לחשוש. לנקות שטיח לבד זה לא עניין מורכב מידי, שכן שואב אבק יבצע את המשימה הזאת בקלות וביעילות רבה. היתרון הנוסף של שטיחים כאלה זו העמידות שלהם, כך שאם אתם רוצים לקנות מוצר שיוכל לשמש אתכם לשנים רבות, שטיח לבד זו הבחירה הנכונה.

 

היכן ניתן להזמין שטיחים כאלה?

כפי שציינו, שטיחי לב אתם יכולים למצוא היום במקומות שונים בעולם ולכן יש טעם לבדוק מאיפה אתם קונים אותם. אחרי שתחליטו על הגודל, על האיכות ועל הצבע, כדאי שפשוט תפנו אלינו. אנחנו בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות עוסקים בייבוא ובשיווק של שטיחי לבד במחירים נהדרים מזה שנים, אז למה לשלם יותר אצל אחרים? בנוסף, אנחנו מציעים ללקוחות שלנו גם שירות מצוין, מה שאומר שתוכלו לבחור בין התקנה עצמית של שטיחים כאלה ובין הזמנת המומחים שלנו לביצוע המשימה. לעשות שינוי בעיצוב הבית זה משהו שבהחלט אפשר ליהנות ממנו ואין ספק שאנחנו השותפים הטובים ביותר לעניין.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ