Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שטיח דשא סינטטי

שתף במייל
הדפס

הרגע הזה בו הירוק ממש שוטף את העיניים ומתעורר הרצון לרוץ או לשכב על הדשא המזמין ואז פתאום מבינים שזה לא דשא אמיתי – זה דשא סינטטי. ככל שהשנים עוברות והטכנולוגיה מתקדמת ככה יותר קשה לעיתים להבחין בין דשא סינטטי לטבעי עד כדי כך שלעיתים הסינטטי אף נראה טוב יותר מהטבעי.

טכנולוגיה מתקדמת וחיקוי של הטבע

השימוש בדשא סינטטי רק הולך וגובר והאמת למה לא? לרוב מדובר בדשא בעל מראה טבעי וגם המגע נעים ורך ומזמין. דשא סינטטי לא דורש טיפול קבוע כגון כיסוח או התמודדות עם חפרפרות או כל מיני מחלות שקיימות אצל דשא טבעי. הדשא הסינטטי שומר על איכות – למעט לאחר זמן של חשיפה לשמש – מדובר על שנים- ואז הוא דוהה עם הזמן למרות שאפשר להזמין שירות של חברות שמרעננות את הנראות שלו וכדאי להקפיד ולשאוב ולטאטא אותו כדי שלא יצטברו עליו עלים או אבק. בזכות השימוש בזמן הייצור של הדשא בחומר פוליאטילן – ניילון, גם לאחר דריכה ממושכת  הסיבים עדיין נשארים רעננים וזקופים. הם אינם נשברים ובזכות עמידותם – בקלות חוזרים למצבם המקורי. 

ראה ירוקה משלכם

בעת רכישת דשא חשוב לבדוק את סוג ואיכות הסיבים. אנו מייבאים ומשווקים שטיחי דשא באיכות הגבוהה ובעלי תו תקן מחמיר. כשאנו מתקינים דשא בגינתנו אנו מעוניינים בהשקעה בטוחה לטווח ארוך ולמראה רענן גם לאחר דריכה מרובה או הנחת ציוד כבד. ההבדלים העיקריים בין סוגי הדשא סינטטי הם גוון, גובה וצפיפות הסיבים, ככל שהסיבים ארוכים יותר הם יותר נעימים למגע אבל יש לקחת בחשבון שהם עלולים להתקפל במשך הזמן.

ניתן להתקין דשא באופן עצמאי אבל אז חשוב להקפיד על מספר נקודות, בעיקר אם מדובר בגינה, כגון עקירת הדשא הטבעי – ייתכן ותדרשו לריסוס או השטחה. אם מדובר על מרפסת אזי חשוב שהמידות יותאמו ושהדשא יקובע כדי למנוע תזוזה שגורמת לנראות לא טבעית של הדשא ואף סכנת נפילה.  ייתכן ומוטב שתתנו לצוות המקצוענים שלנו לעזור לכם בהתקנת הדשא. ועד טיפ חשוב, הרחיקו את הדשא מאש – כגון גריל קטן או טאבון אבן – הדשא לא יתלקח אך הוא ייחרך וכבר לא יהיה ניתן להצילו.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ