Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פי וי סי דמוי פרקט

שתף במייל
הדפס

השימוש הנרחב בחומר פי וי סי בתעשיות רבות הולך וגדל בשנים האחרונות בעקבות היתרונות הרבים שחומר זה מעניק. חלק מיתרונות אלה הם עמידות גבוהה וחזקה נגד כל מיני מצבי קיצון כגון טמפרטורות גבוהות מאוד או נמוכות מאוד ושינויי מזג אוויר קיצוניים ועוד.

מהם היתרונות הנוספים של פי וי סי דמוי פרקט?

אין ספק שלבחור את הרצפה עבור הדירה החדשה זו משימה לא קלה, כי אם יש משהו בטוח, זה שרצפה זה לא מסוג אותם האלמנטים שנרצה להחליף תוך שנה-שנתיים. לכן אנחנו יכולים להבין את ההתלבטות שלכם, אך כדאי שתכירו את כל היתרונות של פי וי סי דמוי פרקט:

  • פי וי סי נראה ממש כמו פרקט
  • מדובר על רצפה אקולוגית שכן לא נכרתו עצים כדי ליצור אותה
  • קל מאוד לתחזק רצפה כזאת
  • היא יכולה להגיע בכל גוון שתרצו
  • היא מוסיפה לעיצוב הבית ונראית מיוחדת יותר לעומת רצפות רגילות
  • המחיר הרבה יותר אטרקטיבי לעומת פרקט רגיל

לכן, אם תמיד קינאתם בסתר לבכם באנשים שיש להם פרקט ואם נמנעתם מהאופציה הזאת בגלל המחיר, הגיע הזמן שתדעו שגם אתם יכולים! עם האופציה של פרקט פי וי סי כולנו יכולים ליהנות מרצפות יפות ומעוצבות, אז למה לא?

איך להבטיח את הזמנתו של מוצר איכותי?

כמובן שיש לא מעט חברות שמוכרות פרקטים מהסוג הזה, כי אם מדובר על מוצר שזוכה להצלחה רבה, הרי שיהיו רבים שירצו להשתתף בחגיגה. עם זאת, לא בכל מקום רצפת פי וי סי שימכרו לכם תהיה מספיק יפה, עמידה ואיכותית, ולכן יש לבדוק היכן אתם מבצעים את ההזמנה. אצלנו בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות מחכה לכם לא רק רצפת פי וי סי איכותית ביותר, אלא גם שירות מקצועי לכל אורך הדרך. בנוסף, המחירים אצלנו אטרקטיביים ביותר כך שאם אתם באמת רוצים לשלב רצפה כזאת בביתכם החדש, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום.

 

ריצוף פי וי סי דמוי פרקט

פי וי סי דמוי פרקט הינו חומר קשיח, אשר התגלה לפני כמאתיים שנה בידי כימאי ובראשית המאה העשרים פותח ושודרג לחומר גלם עמיד ויציב המאפשר לעצב קשת נרחבת של מוצרים וחומרים במגוון רחב של ענפי תעשייה. עם הזמן, החל חומר זה תופס את מקומם של חומרי גלם אחרים כמו בטון, עץ ואחרים, כשהוא מציע חלופה זולה, עמידה וחזקה יותר השומרת על מראה אופטימלי לאורך שנים. אך כיצד הוא ישפר את מראה ביתכם? הכירו את חברת ש.ט.ר המתמחה בשיווק ויבוא פי וי סי ברמה האיכותית ביותר.

פי וי סי דמוי פרקט – חלק חשוב בעיצוב הבית

אתם לא צריכים להמשיך ולעצב את הבית שלכם בצורה משעממת כאשר עומדות בפניכם לא מעט אפשרויות אחרות ומעניינות. אתם רק צריכים לשים לב שאתם חושבים בכיוון אחר והולכים על רעיונות שעשויים להתברר כהרבה יותר טובים בסופו של דבר בכל הנוגע לדרך שבה אתם מחליטים לעצב את ביתכם.

שימוש בפי וי סי דמוי פרקט זוהי אפשרות מצוינת אשר צוברת תאוצה בשנים האחרונות, ואנו בטוחים שכך אתם תוכלו ליהנות מהבחירה שלכם באריחים הללו אם רק תשקלו היטב את מה שאתם בוחרים לעשות.

כך שזה בוודאי משהו שיהיה כדאי לכם לשקול ברצינות אם חשוב לכם להיות בכיוון הנכון עם עיצוב הבית. כמובן שאתם יכולים אפילו לפנות אל מעצב פנים ולהתייעץ עמו בכל הנוגע לדברים שאתם יכולים לעשות בכדי לעצב את ביתכם בצורה הרבה יותר מעניינת, אנו בטוחים שזה יוכל להקל עליכם ושזה יעזור לכם לקבל החלטה הרבה יותר טובה בכל הנוגע לדרך שבה תעצבו את הבית שלכם לבסוף.

 

ריצוף פי וי סי

 

ריצוף פי וי סי

מעבר לעמידות הגבוהה של ריצוף הפי וי סי מול שינויי טמפרטורות ושכבת הבידוד הטובה,

  • הפי וי סי ניחן בעמידות גבוהה מאוד נגד שחיקה – נותן מענה לתחום האסתטיקה והנראות. החומר כמעט ואינו נשחק, גם אם יש עליו גרירה של חפצים כבדים יחסית או תנועה מרובה של בני אדם – הוא אינו נשחק. לכן מאוד שכיח השימוש בו כחומר ציפוי לריצוף.
  • ניתן בקלות לדמות לציפוי הפי וי סי נראות של ריצוף אחר המותאם לסגנון שאתם אוהבים – למש טקסטורה של שיש, או עיצוב יוקרתי או דמוי פרקט בשלל צבעים וגוונים. כך ניתן, במחיר זול יחסית לפרקטים מעץ טבעי, לקבל מראה יוקרתי מחומר עמיד וחזק.
  • ריצוף בפי וי סי דמוי פרקט אינו רגיש לרטיבות (בניגוד לפרקט טבעי) ומבודד מפני רעש
  • ניתן למצוא סוגים שונים של ריצוף פי וי סי בקטלוג שלנו ולהתאים את הסוג והצבע הנדרש לשימושכם החל מרצועות דמוי עץ, רצועות חלקות לתעשייה, רצועות מחומר אנטיסטאטי, נגד החלקה ועד לרצועות גומי ספורט למשקולות וחדרי כושר.

ריצוף פי וי סי יתרונות

שטיחי ש.ט.ר, הינה חברה  המתמחה בייבוא ושיווק של לא מעט חומרים הקושרים לתחום חיפוי רצפות וקירות. אם אינכם יודעים כיצד לבחור את חיפוי הפי וי סי שלכם, כל שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם החברה וליהנות משירות מקצועי ועבודה איכותית.

אין ספק שבכדי לימור עבודה מושלמת בעזרת חיפוי בפי וי סי, יש לבחור בטובים ביותר לצורך עבודה זו.

אחרי שנים של חלומות קניתם לעצמכם דירה ואתם עושים בה שיפוץ? אם כך, עכשיו זה הזמן הנכון לחשוב על שילוב של פי וי סי דמוי פרקט, כי אם יש משהו שישפיע על האווירה בבית כולו, זו הרצפה. אצלנו בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות תמצאו מגוון רחב של מוצרים דמויי פרקט שיוכלו להפוך כל דירה לאנלגטית ויוקרתית יותר, אז למה לחשוב פעמיים?

רעננו את סגנון העיצוב שלכם

אין ספק שלאחר היתרונות שהצגנו תוכלו להבין פי וי סי דמוי פרקט כבר ממזמן פרץ גדול מהגבולות הביתיים ואפשר לראות אותו גם במתחמים ציבוריים, חברות, ארגונים ובתי עסק. אם אתם מחפשים לשפץ את הבית הפרטי שלכם, להחליף ריצוף ולרענן את סגנון העיצוב, תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות פי וי סי דמוי פרקט של חברת ש.ט.ר, החברה המובילה בארץ לעיצוב פרקטים באופן חדשני ומתקדם. בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו גם פרקטים עמידים במים/ פולימר/ LVT ופרקט SPC.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ