Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרקט תלת שכבתי

שתף במייל
הדפס

ללא ספק, הפרקט השולט והפופולארי ביותר בקרב כל אוהבי הפרקטים הטבעיים הוא הפרקט התלת שכבתי. זה הפרקט הקלאסי, עוד מימים ימימה דוכסים ואנשי אצולה נהגו להשתמש בו, פרקט איכותי בעל מראה אלגנטי ונעים המתאים לכל אוהבי תחושת "העץ המרגיע".

מהו פרקט תלת שכבתי?

הפרקט התלת שכבתי כשמו כן הוא – מורכב שלוש שכבות:

שכבת בסיס העשויה מעץ אורן או מעץ צפצפה – שכבה זו מהווה בסיס יציב לפרקט. שכבת ביניים העשויה אף היא מעץ אורן או מעץ הוואיה – תפקידה הוא לשמור על איזון בין השכבות ולמנוע שינוי תנועה איטי של השכבות שנוצר תחת השפעה של לחץ. והשכבה העליונה – זו השכבה עליה דורכים ולכן היא נקראת גם מדרך- זו שכבה מלוטשת ומוגנת ע"י חמש שכבות של לכה או שמן. זו השכבה בה היצירתיות שלכם באה לידי ביטוי כשאתם יכולים לבחור איזה עץ שתרצו מהקלאסיים ביותר ועד לאקזוטיים שישנם  

איפה מקובל להשתמש בפרקט תלת שכבתי

האמת שאין מקום שמקובל יותר או פחות. מאחר וסוג הפרקט הזה כל כך פופולרי השימוש בו בקרב לקוחות פרטיים ומסחריים זהה. נהוג להשתמש בחדרים פרטיים, בסלון, חדר שינה בקתות צימר, ספא, משרדים וחדרי ישיבות. כל סוג של השכבה השלישית העליונה – שכבת המדרך – בו תבחרו מביא איתו תחושות משלו כך גוון קוניאק של עץ אלון צרפתי משדר יוקרה ואילו גימור לכה מביא איתו רעננות ונראות מודרנית.

ניתן להתייחס לאופן החיבור של לקוח לפרקט שלו בדרכים שונות. לפעמים זה עניין של תחושה, לפעמים זה עניין של סגנון ועיצוב ולעיתים אלה האסוציאציות שלנו. הפרקט הטבעי ובייחוד התלת שכבתי מספק גם תחושת חמימותוהתכנסות וגם תחושת יוקרה ומעמד גבוה – כפי שיה מקובל בזמנים עברו ויחד עם זאת גם במזג האוויר הלא חורפי של מדינתו ישנו שימוש רחב לפרקט מסוג זה מאחר וניתן "לשבור" את העיצוב החם – למי שרוצה – ע"י שילוב של ריהוט מודרני או ע"י התקנתו בחדרים מוארים. בסופו של דבר, האווירה שמקבלים והאיכות – בלתי ניתנים להחלפה.  

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ