Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרקט עץ

שתף במייל
הדפס
פרקט עץ מחיר

פרקט עץ אלון טבעי

השימוש בפרקט, בשנים האחרונות, הולך וגובר, שכן הוא מעניק מראה יוקרתי ונעים לכל חלל בו הוא מותקן. פרקט עץ מחיר, בהתאם, מאפשר להעצים את החוויה והאווירה בכל חדר וחדר – בין אם אתם בבית הפרטי שלכם או במשרד עורכי הדין הבוטיקי שהקמתם – שימוש בפרקט עשוי עץ ישדר בדיוק את מה שאתם מתכננים. כמובן שישנם סוגי פרקטים שונים העשויים עץ, וכל אחד יעלה באופן שונה. חשוב, כמובן, להתייעץ עם איש מקצוע אשר ידע להמליץ לכם על פרקט מעץ ולתמחר לכם אותו בהתאם ליכולת שלכם.

פרקט עץ מחיר אטרקטיבי במיוחד

אין ספק שפרקט עץ מיועד לאנשים שלא מתרשמים מחיפויים המדמים מראה זה – אלא מעדיפים את הדבר האמתי. נבדוק, כעת, את סוגי העץ עמם ניתן להשתמש בפרקט, לצד התמחור שלהם:

  • אחד מסוגי העץ הפופולריים לריצוף הוא פרקט עץ. מדוע? פרקט זה עשוי, בניגוד לפרקט מעץ מלא, לא פחות משלוש שכבות, ובמקרים רבים אפילו יותר. משום ששכבות אלו מוצלבות באמצעות הדבקה, פעולה זו תורמת רבות ליציבות הפרקט כמו גם למניעת סדקים – דבר שכיח בפרקטים וברצפות רבות בישראל. ישנן שתי דרכים עיקריות לביצוע התקנת פרקט מסוג זה, והן כוללות התקנה צפה והתקנה בהדבקה. איש מקצוע יתמחה בשני סוגי התקנות אלו, ואף יידע להמליץ לכם איזו התקנה עדיפה עבורכם.
  • כיצד מתמחרים עבודות ריצוף מעץ? בשל העובדה שיש הבדלים בין סוגי הפרקטים הללו, המחיר יקבע בהתאם: פרקט עשוי מעץ טבעי, למשל, נחשב לאחד הפרקטים היקרים בשוק. עם זאת, התמורה שהוא נותן מצדיקה ומחזירה את עצמה – בין אם במגע או במראה שלו, ואפילו ביכולת המדהימה שלו לשמר את עצמו לאורך השנים. במקביל, ההבדלים בעצים עצמם, בין אם מדובר בעצים רכים או קשים, ובין אם מדובר בפרקט מעץ גושני או שכבתי – כל אחד מההיבטים הללו ישפיעו על המחיר.

פרקט עץ למראה יוקרתי

רוצים לגור או לעבוד באווירה של כפר גם בעיר? עם שטיחי ש.ט.ר תוכלו להגשים חלומכם – ולרצף עם עץ!

יצא לכם לאחרונה לראות לא מעט דירות שבהן יש פרקט מיוחד ויפה? אם כך, ברור מדוע גם אתם רוצים להתקין פרקט כזה בביתכם וטבעי שתרצו לקבל מידע בנושא של פרקט עץ מחיר. אומנם לא מדובר על מוצר זול, אך החדשות הטובות הן שהיום המחירים נוחים יותר לעומת המחירים שיכולנו לראות לפני מספר שנים. מחפשים כתובת טובה לרכישת פרקט? אנחנו בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות ממתינים לכם.

פרקט עץ מחיר אטרקטיבי במיוחד

פרקט עץ מחיר

פרקט עץ מחיר – למה בכלל כדאי לקנות פרקט לבית?

בעידן מודרני כמו שלנו, טבעי שתוכלו למצוא לא רק פרקט עץ אמיתי, אלא גם אפשרויות אחרות שנועדו להוות חיקוי למקור. אופציה כזאת היא לדוגמא פרקט למינציה, אך ברור מדוע רבים מאיתנו עדיין מתעקשים על מידע בנושא של פרקט עץ מחיר. האמת היא, שכאשר נכנסים לדירה שיש בה פרקט עץ אמיתי, אי אפשר שלא להתרשם מכך, שכן פרקט עץ אמיתי:

  • תמיד נראה אלגנטי מאוד
  • מוסיף הוד והדר לבית
  • תורם לתחושת החמימות
  • יציב ומחזיק למשך שנים רבות

לכן, אם אחת ולתמיד אתם בונים את בית החלומות שלכם, או שאתם עושים בדירה את השיפוץ שתמיד רציתם לעשות, הפעם כדאי שתשקיעו בעצמכם ותיקנו פרקט עץ אמיתי. מה שכן, אנחנו מאוד ממליצים לכם לשים לב שאתם קונים גם פרקט מאיכות ללא פשרות, כי אם אתם כבר משקיעים, למה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר שיש היום?

לאיפה פונים להזמנת מוצר כזה הביתה?

הדילמה שלכם כעת היא מאיפה מומלץ לקנות פרקט חדש ואיכותי? רוצים להבטיח שלא רק המחיר יהיה טוב אלא גם הפרקט יהיה כזה שיחזיק אצלכם מעמד בבית לאורך שנים רבות? אם כך, אנחנו שמחים וגאים להזמין אתכם אלינו. את חברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות הקמנו כבר לפני שנים, כך שאם יש משהו בטוח, זה שאצלנו תפגשו אנשי צוות שחיים ונושמים את התחום הזה. נוכל להמליץ לכם על הפרקט המושלם לביתכם וגם להציע לכם שירותי התקנה, כך שכל מה שתצטרכו לעשות זה לבחור את הגוון המתאים לכם ביותר. המחירים אצלנו נוחים ולכן גם במובן הזה מחכה לכם אצלנו הפתעה חיובית.

פרקט עץ מחיר ששווה את התמורה

מהו פרקט עץ מחיר? זוהי שאלתם של מרבית מהאזרחים מאחר והיום סגנון הריצוף האהוד והמבוקש ביותר בשוק הישראלי ובשוק הבינלאומי גם יחד. בכדי לרכוש פרקט איכותי וראוי לשימוש גם לטווח אורך, חשוב לבחור בחברה המתאימה לשיווק וייבוא פרקטים. הכירו את חברת ש.ט.ר, החברה המובילה בארץ בתחום אשר תייבא לכם את המוצר הטוב ביותר.

פרקט עץ מחיר – יתרונות פרקט עץ:

  • רצפת פרקט עץ היא הכי יפה והכי מרשימה ואין מה להשוות אותה לפרקט סינטטי.
  • פרקט עץ מחזיק מעמד לדורי דורות וקיים כריצוף פנים כבר שנים רבות.
  • פרקט עץ מבודד מקור ומחום. 
  • רק פרקט עץ ניתן לחידוש וליטוש. 
  • יש שפע סוגים ומינים של עץ ובהתאם גם שפע של פרקטים עץ לכל סגנון.

שיטות הרכבה והתקנה של פרקט עץ:

בניגוד לפרקט סינטטי שניתן להרכבה אך ורק בשיטה אחת בלבד, לפרקט עץ יש כמה שיטות התקנה והרכבה – הנחה צפה, הדבקה ומסמור. פרקט עץ מלא ופרקט גושני מתקינים לרוב בהדבקה אם כי ניתן גם במסמור אבל מקובל פחות.

כמה נקודות חשובות שכדאי לדעת

רצפת פרקט עץ היא חלק מהיסטוריה ומשמשת לריצוף פנים כבר שנים רבות מאד בכל העולם. בארץ, פרקט עץ הופך יותר ויותר בשנים האחרונות ממוצר יוקרה למוצר שכיח שניתן לראותו בכל האזורים והיישובים. 

מהו פרקט העץ הפופולארי ביותר?

פרקט עץ הפופולארי ביותר הוא פרקט עץ תלת שכבתי בשל מחירו ושפע האפשרויות הגלומות בו. בין הנתונים שצריך לדעת על פרקט עץ שאהבת הם: סוג הפרקט, מין העץ של הפרקט, סוג הגימור, שיטת ההתקנה המבוקשת וגודל השטח.

מחפשים פרקט עץ שיתאים במיוחד עבור הבית שלכם? פנו עוד היו לחברת ש.ט.ר המתמחה בציפוי וחיפוי רצפות וקירות ותקבלו את השירות המקצועי ביותר תוך כדי ליווי שירותי אדיב ואמין לאורך כל הדרך.

מי שצריך לבחור רצפת פרקט לבית שלו או לאחד החדרים תמיד יבחן קודם כל את האפשרויות הרלוונטיות של פרקט. הפרקטים אהובים בשל החמימות והעיצוב שהם מביאים איתם ואז צריך לבחון את הסוגים השונים על מנת לקבל את ההחלטה בנוגע לסוג שיהיה הכי מתאים עבור כל לקוח ולקוח. יש פרקט עץ טבעי ויש סוגים שונים של פרקט למינציה שהם הפרקטים הסינטטיים, כלומר אלה שעשויים מחומרים פולימריים ולא מעץ אמיתי. כמובן שלמראה של העץ יש עדיפות בקרב לא מעט אנשים שבוחרים בו ומעדיפים אותו על פני האפשרויות הסינטטיות. הם לא מתפשרים על פחות ממראה טבעי ומושלם של עץ וזה בדיוק מה שייתן להם הפרקט הטבעי.

מה היתרונות של פרקט עץ טבעי?

אין ספק שכיום הפרקטים נחשבים לטובים ואיכותיים אך אי אפשר להתווכח עם היתרונות של פרקט עץ טבעי. הקורות הרבה יותר חזקות ומסיביות, המראה של העץ יהיה זהה לגמרי למראה של העץ הגולמי שממנו יוצרו הקורות וכמובן שההתקנה של פרקט עץ אמיתי היא התקנה שבזכותה לא תהיינה שום תקלות והפרקט יישאר עמיד לאורך זמן רב. יש אנשים שבהינתן להם אפשרויות בחירה בין טבעי ל-לא טבעי הם לא יהססו ותמיד הטבעי יהיה מה שהם יבחרו. כך גם יהיה המצב כאשר הם יצטרכו לבחור את רצפת הפרקט החדשה שלהם.

הפופולריות של פרקט

אם בעבר פרקט עץ טבעי היה נחשב ליוקרתי ומפואר הרי שכיום הוא פשוט הפך לאהוב ומועדף בשל החמימות שהוא משדר והתרומה שלו לעיצוב הכולל של החדר או החלל שבהם הוא מותקן. אם בעבר היה נפוץ לראות רצפת פרקט בסלון או באזור פינת האוכל הרי שכיום הפרקט מתאים בכל חדר בבית, לרבות חדרי השינה, גם של הילדים. עם הזמן וההתקדמות בטכנולוגיות העבודה הפרקטים הופכים להיות יותר ויותר איכותיים וכך מתאימים למגוון רחב של שימושים.

מחפשים פרקט מעץ אמיתי? אצל שטיחי ש.ט.ר. תמצאו מגוון רחב של פרקטים מכל הסוגים ובמגוון רחב של עיצובים, דגמים ודוגמאות שיתאימו לכם לכל צורך.

אין כמו המראה של עץ טבעי. עם כל הכבוד לחומרי גלם סינטטיים, כאלה שהם דמוי עץ ולא משנה כמה המראה שלהם דומה או קרוב למקור – אף פעם אי אפשר ליצור את האווירה של עיצוב מעץ אם אין אלמנטים מעץ בחלל או בחדר. בדיוק מהסיבה הזאת ולמרות שלל אלטרנטיבות זולות יותר וקלות יותר לתחזוקה עדיין הרבה מאד אנשים בוחרים פרקט עץ אלון טבעי לחדר או לבית שהם עוסקים בעיצוב או שיפוץ שלו. הם רוצים את הכי טוב, את הכי יפה, את הכי איכותי. הם ייקחו בחשבון שזה יעלה יותר ושצריך יהיה לתחזק את זה – אבל זה מה שהם רוצים.

היתרונות של פרקט עץ אלון טבעי

יש לא מעט יתרונות לבחירה של פרקט עץ אלון טבעי. קודם כל העניין העיצובי. למראה של העץ יש את הערך המוסף שלו. לא כל אלמנט עיצובי יכול להביא איתו כל כך הרבה רוגע, חמימות ושלווה, אפילו לא הפרקטים הסינטטיים, קרובים ככל שיהיו למראה של הדבר האמיתי. עיצוב באלמנטים מעץ הוא עיצוב שאף פעם לא נמאס. העיצוב המודרני לפעמים יכול להיות כזה שלא תמיד מתחברים אליו למשך הרבה מאד זמן אבל העץ הוא כזה שאחרי שבוחרים אותו – הוא נשאר עדין ונותן את הנוכחות שלו בלי לדרוס סגנונות אחרים והוא תמיד יספק את הרוגע והשלווה לבית.

אז מה עדיף – פרקט עץ או סינטטי?

מדובר בשאלה שכל מי שרוצה להתקין פרקט בבית שלו נתקל בה אך כמובן שאין לה תשובה אחת חד משמעית, בעיקר כי מדובר בבחירה שקשורה לטעם אישי והעדפות שיש לכל אדם בנפרד. לפרקטים מעץ כמו פרקט עץ אלון טבעי יש את התכונות והמאפיינים שלהם ואילו לסוגים הסינטטיים יש את המאפיינים שלהם. חשוב לבחור על פי המאפיינים ולכל אדם יהיו השיקולים שלו לבחירה החשובה.

בשטיחי ש.ט.ר תמצאו מגוון רחב של פרקטים אמיתיים וסינטטיים כאחד ותוכלו לקבל ייעוץ והמלצות מקצועיות על מנת שתבחרו את הפרקט שיהיה הכי מתאים לבית שלכם ולכל חדר.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ