Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרקט עמיד במים

שתף במייל
הדפס
פרקט עמיד במים

עולם הפרקטים הוא עשיר ומגוון. כמעט תמיד בעת התקנת פרקט יש מישהו שמזכיר- לא להשתמש במים לניקוי הפרקט כי , כידוע, פרקט ומים לא מסתדרים טוב יחדיו. אז זהו שזה כבר לא בדיוק נכון. יש פרקט שעמיד במים! הוא כ"כ עמיד למים עד שהוא 100% עמיד למים.

למה מומלץ להתקין פרקט עמיד במים?

מאחר והוא אינו מאפשר ולו לטיפת מים אחת ויחידה לחלחל לתוכו, ונותר יבש לחלוטין, כך איכות הפרקט ומראהו הנפלא נשמרים לאורך שנים רבות. התקנת פרקט עמיד למים פשוטה מאוד ואף ניתנת לפירוק חוזר והתקנה מחדש. הפרקט בעל עמידות גבוהה מאוד בפני שחיקה ושריטות ולכן גם מאוד מתאים למקומות ציבוריים ומקומות הומי אדם. מכיל חומר הבולם רעשים וחריקות, קל ופשוט לנקותו, ניתן לחתוך אותו בעזרת סכין יפנית – כמובן בזהירות והוא מצופה בחומר נגד החלקה – ויחד עם זאת אנו ממליצים לשים שטיח ליתר ביטחון.

פרקט עמיד במים מחיר מנצח בחנות שטיחי ש.ט.ר

כמובן שעדיפות ראשונה היא באזורים וחללים בהם יש לחות ורטיבות כמו חדרי אמבטיה ושירותים, או מרפסת שירות בהן מוצבת מכונת כביסה. מקומות ציבוריים ומקומות הומי אדם גם כן מתאימים. קיים מגוון גדול של דגמים ועיצובים מדהימים כך שקל להתאימו לעיצוב הבית. ניתן אף להתאים לפרקט קיים בבית, אם נדרש.

לקוחותינו מעלים שאלה חוזרת לגבי מה עדיף? פרקט עמיד במים מול פרקט למינציה. ובכן שיניהם מסוגננים בשלל דגמים הדפסים וטקסטורה אולם מדובר בשני סוגי פרקט שונים ולכן הבחירה צריכה להיות משיקולי התאמה לצרכים של הלקוח. עוד שיקול הוא כמובן השיקול הכלכלי, מחיר של פרקט עמיד במים יקר יותר מפרקט למינציה רגיל אך בהתקנת פרקט זה ניתן להיות שקטים ובטוחים שהפרקט יחזיק מעמד שנים רבות ללא חשש מרטיבות ושחיקת יתר. חשוב לציין שניתן לשלב בין שני סוגי הפרקט – ריצוף חלק מחדרי הבית עם פרקט למינציה והחלק בעל הלחות בפרקט עמיד במים- לשיקולכם.

 

למה מומלץ להתקין פרקט עמיד במים

 

תמיד חלמתם שיהיה לכם פרקט בבית אך לא רציתם לקנות מוצר רגיש מידי שדורש תחזוקה מיוחדת? אם כך, בוודאי תשמחו לדעת שיש כזה דבר פרקט עמיד במים, אז למה שלא תזמינו כזה עוד היום? מחפשים את המקום הטוב ביותר להזמנת מוצרים כאלה? אם כך, אנחנו בחברת ש.ט.ר. ציפוי וחיפוי רצפות וקירות מחכים לכם עם מגוון רחב של פרקטים איכותיים ויפים במחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

מאיזה יתרונות תיהנו אם תקנו פרקט עמיד במים?

אם אתם לא לגמרי בטוחים האם פרקט עמיד במים זה הפתרון הנכון לבית שלכם, כדאי שתכירו את כל היתרונות שמחכים לכם אם תבצעו בחירה כזאת:

  • קל מאוד לתחזק את הפרקט לאורך השנים ולשמור עליו
  • הוא יפה ומעוצב
  • הוא מוסיף יוקרה וחמימות לכל מקום שבו מתקינים אותו
  • הוא עמיד במים ולכן ניתן לשטוף אותו על בסיס קבוע ללא כל בעיה

אם תדברו עם חברים ומכרים שהתקנו פרקטים כאלה בביתם אתם תראו שכולם ממליצים על האפשרות הזאת, כי היום פרקט זה כבר לא מה שהיה בעבר. היום ניתן ליהנות מפרקט איכותי, מעוצב וכזה שאפשר לרחוץ בקלות, אז למה שלא תצטרפו גם אתם לחגיגת העיצוב הזאת?

פרקטים עמידים במים מזמינים מהטובים ביותר בתחום

חיפוש קצר בגוגל חושף את האמת: יש היום לא מעט חברות שיכולות למכור לכם פרקט שיהיה עמיד במים. עם זאת, כמובן שיש פרקטים מאיכויות מגוונות ולכן, אם אתם יכולים לבדוק רגע ממי אתם מזמינים את המוצר הזה כדי להבטיח שתצאו מרוצים יותר, למה שלא תעשו זאת? את חברת ש.ט.ר. ציפוי וחיפוי רצפות וקירות הקמנו כבר לפני שנים רבות ואנחנו עוסקים מאז ומעולם בייבוא ובשיווק של חיפויים לרצפות ולקירות. לכן אצלנו תוכלו למצוא לא רק פרקטים עם עמידות מאוד גדולה, אלא גם שירות מקצועי ורציני ביותר. זה לא משנה אם תרצו לקנות אצלנו רק את המוצר או שתרצו שגם נגיע להתקין אותו אצלכם בבית, כי בכל מקרה מהשירות שמחכה לכם אצלנו תצאו מרוצים, ממש כמו כל הלקוחות האחרים שפונים אלינו לאורך השנים.

 

פרקט עמיד במים למטבח

פרקט עמיד במים למטבח

 עושים שיפוץ במטבח וחושבים על פרקט? אם כך, כדאי שתדעו שיש כזה דבר פרקט עמיד במים למטבח והאמת שזו יכולה להיות בחירה נפלאה. פרקט עמיד במים יכול להגיע היום בכל צבע שתרצו ובכל גוון שיתאים לשאר הרהיטים במטבח, אז למה לחשוב פעמיים? בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות תמצאו מגוון אדיר של אפשרויות כך שכדאי שתעברו עוד היום על הקטלוג הגדוש שלנו.

פרקט עמיד במים למטבח חייב להיות מאיכות טובה

 אם זו הפעם הראשונה שאתם חושבים על אפשרות כמו פרקט עמיד במים למטבח, כדאי שתדעו שאחד מהדברים הכי חשובים שצריך לשים לב אליהם בעת רכישת פרקט כזה, זו שאלת האיכות. פרקט שלא יהיה איכותי ייהרס הרבה יותר מהר ממה שנדמה לכם וכמובן שעדיף יהיה להימנע ממצב כזה. תוהים מדוע פרקט זו אפשרות נכונה? פשוט מאוד, כי הוא כולל לא מעט יתרונות כמו:

  • עיצוב יפה – פרקט מוסיף לכל מטבח אלגנטיות
  • שימוש – פרקט יכול להיות שימושי ונוח מאוד
  • עליית ערך הנכס – מטבח שיש בו פרקט הוא מטבח יקר יותר

מה שכן, רגע לפני שאתם בוחרים את הפרקט החדש שלכם למטבח רק בגלל המחיר, כדאי יהיה לבדוק גם מאיפה בעולם הוא מגיע, האם מוכרים לכם אותו עם אחריות והאם הוא באמת יוכל להחזיק מעמד לזמן רב או לא.

היכן כדאי לבצע רכישה כזאת?

פרקט עמיד במים זה מסוג אותם המוצרים שהיום כבר ניתן למצוא בלא מעט מקומות. לכן ברור מדוע יש לכם דילמה ומדוע אתם תוהים היכן תוכלו לקנות את המוצר הזה. לצערנו הרב לא בכל חנות שמבטיחה למכור לכם מוצרים איכותיים בתחום הזה באמת תמצאו את הטוב ביותר ולכן אנחנו שמחים וגאים להזמין אתכם אלינו. את חברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות הקמנו כבר לפני יותר משלושים שנה ואנחנו עסוקים מאז בייבוא ובשיווק של פרקטים מסוגים שונים. לכן אצלנו תוכלו למצוא את השילוב שבין מוצרים איכותיים, מקצועיות ושירות עם תודעת שירות גבוהה, אז למה שלא תפנו אלינו כבר עכשיו לרכישת כל פרקט שתרצו?

לאורך שנים רבות, הסברה הייתה שפרקט ומים אינם הולכים יד ביד – אך טעות בידכם! פרקט עמיד במים הוא אפשרי, וניתן להשתמש בו כמה שתרצו בעת שטיפת הרצפות – בין אם במטבח, בסלון או בחדרים האחרים במבנה. לפרקט העמיד בפני מים יתרונות רבים, ומצליח גם לשדר מראה דקורטיבי. בין אם אתם מעוניינים לרצף את חדרי המשרד, המפעל או הדירה – אין ספק שמצאתם את הפתרון המושלם.

פרקט עמיד מים – ש.ט.ר

בשנים האחרונות, טרנד הפרקט העמיד במים הולך וצובר תאוצה שכן הוא איננו מכיל עץ, ובהתאם – איננו סופג מים או מתנפח. רגע לפני שאתם מזמינים איש מקצוע שירצף עבורכם, בואו נסקור בקצרה מה הם היתרונות של הריצוף העמיד במים.

היתרונות של פרקט אשר עמיד במים הם רבים. ראשית, ומשום שההתקנה איננה מתבצעת תוך חיבור בין אריחים, אלא צפה, לא נגרם נזק למשטח עליו הפרקט מותקן. תוהים מה קורה במידה והמים מתאדים או מחלחלים תחת חומר זה? הפלא ופלא – אין נזק גם כן. בעבר, הרצפות הישנות עשויות הפולימרים הודבקו בעת התקנתם. אם תרצו להחליף אותן כעת, לקראת מעבר לדירה אחרת, מומלץ יהיה להחליף רצפות באלו ולהתקין רצפות שאינן מחייבות הדבקה.

במקביל, ומשום שמשטח הפרקט לעולם איננו חלק, שכן הוא מחזיק במרקם של עץ, ריצוף באמצעות פרקט מונע החלקה. יתרון זה הוא משמעותי ביותר, וזאת משום שכאשר יוצאים מהמקלחת – אין חשש מכך שנתחלק ברגע של חוסר תשומת לב. בנוסף, במידה וילדים בבית שופכים נוזלים על הרצפה, ההורים לא ידאגו שמא ילדיהם יפגעו בשל החלקה.

בניגוד לריצוף עם אבן, למשל, הפרקט מונע תהודה והוא איננו מרעיש. במילים אחרות,  הפרקט הוא חומר מעולה לריצוף במקומות ציבוריים, וזאת משום שהוא בולם רעשים וגם חריקות, ובהתאם – מסייע לריכוז מושלם בביצוע המשימות היום יומיות שלנו. היבט זה הוא משמעותי לעובדי בתי החולים ולמבקרים בהם, המאפשרים מנוחה לחולים ללא הפרעות או הפתעות של צעדי ההליכה.

ליהנות מהמים מבלי להיפגע

בין אם אתם זקוקים לריצוף בחדר או ליד הבריכה המקורה, בעזרת שטיחי ש.ט.ר תזכו לשירותי ריצוף פרקט העמיד בפני מים.

התקנת פרקט עמיד במים 

פרקט עמיד במים נמצא כהמצאה די חדשנית שתפסה תאוצה אדירה בשנים האחרונות. עד לא מזמן, ידענו שריצוף פרקטים ומים הם שני דברים שאינם הולכים טוב ביחד. איפה שיש פרקטים, אסור שיהיו מים. במיוחד נכון הדבר, כאשר מדובר בריצוף פרקטים טבעיים, שהדרך היחידה לנקות אותם מכתמים או מנוזלים, הייתה העברה של מטלית לחה עליהם במהירות. רוצים לדעת כיצד לקבל שינוי? חברת ש.ט.ר המתמחה ביבוא ובשיווק פרקטים עמידים למים כאן כדי למסור לכם קצת פרטים לפני הרכישה.

פרקט עמיד במים – יתרונות של הפרקטים העמידים במים:

א. קליק היקפי –  פרקט המיוצר באופן תעשייתי מקל על ההתקנה. הוא מגיע עם קליק היקפי וההתקנה שלו היא בשיטת הצפה. בעזרת קליק היקפי ניתן להתקין את הפרקט במהירות בכל חלקי החלל, ללא צורך בהרמת מרצפות, שבירת קירות, לכלוך או רעש.

ב. דרגת שחיקה –  פרקט עמיד במים מגיע עם דרגת שחיקה גבוהה. המשמעות היא עמידות בפני שריטות ושחיקות, התאמה למרכזי קניות ומקומות הומי אדם וגם התאמה למוסדות ציבוריים, בתי חולים, בתי ספר, מוזיאונים ועוד. הפרקט משדרג את המראה של החלל והעמידות בפני מים מקלה על התחזוקה שלו לאורך זמן.

ג. אקוסטיקה –  פרקט עמיד במים מציע אקוסטיקה גבוהה ובולם רעשים וחריקות. הוא מומלץ עבור מפעלי תעשייה וניתן לשלב אותו עם פתרונות ריצוף אחרים. בנוסף, האקוסטיקה לא באה על חשבון ציפוי נגד החלקה. את הפרקט ניתן לחתוך ללא ניסורים ולכלוך ולפרק אותו לצורך התקנה חוזרת בחללים אחרים.

חדשנות ואיכות ללא פשרות

פרקט עמיד במים מתגבר על החיסרון העיקרי של ריצוף עץ ולמינציה. הפרקט מותקן בשיטת הצפה, הוא בעל דרגת שחיקה גבוהה וניתן להיעזר בו על מנת לשפר את האקוסטיקה ולבלום רעשים וחריקות. חשבתם להתקין פרקט עמיד בפני מים אצלכם בבית? אצל חברת ש.ט.ר תוכלו למצוא מגוון רחב של פרקטים ובניהם פרקט עמיד במים. חברתנו החלה את דרכה כחברה לשיווק ולהתקנה של שטיחים מקיר לקיר, אך מאז ועד היום הלכה החברה והתפתחה, והיום מציגה מגוון רחב של סוגים ודגמים אשר יתאימו בדיוק לבקשותיכם.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ