Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרקט למינציה מחיר

שתף במייל
הדפס
פרקט למינציה

הגיע הזמן לחידוש הרצפה של המשרד, אבל לא יודעים איך לעשות זאת תחת תקציב מצומצם? פרקט למינציה מחיר מציע לכם אפשרות מעולה לחיפוי הרצפה, ומקביל גם לעמוד בתקציב. נקודה חשובה נוספת לזכותו של פרקט שעשוי למינציה, היא העובדה שהוא ידידותי לסביבה משום שהוא איננו עשוי מעץ. אז למה אתם מחכים? תתחילו בתהליך העיצוב כבר עכשיו!

 

פרקט למינציה מחיר ודגשים נוספים

בבואכם להתקין חיפוי לרצפה, אין ספק שאתם ניצבים בפני התלבטות לא פשוטה: האם לשדרג את הרצפה עם כיסוי עץ? או שמא להשתמש בפרקט עשוי למינציה? תנו לנו לסייע לכם להכריע בשאלה זו: פרקט למינציה הוא הבחירה הנכונה. בין אם מדובר בעמידות הארוכה של החומר, המחיר הנוח שלו או תהליך ההתקנה עצמו – תהליך קליל ונוח: הדרך לחידוש הרצפה נראית ברורה מאליה. לפני תחילת תהליך עיצובי זה, ישנם מספר היבטים חשובים הנוגעים לפרקט מלמינציה.

 

מהו פרקט למינציה?

פרקט עשוי למינציה הוא ריצוף המדמה פרקט. במילים אחרות, זהו פרקט סינטטי שנראה כמו עץ אך בפועל עשוי חומר HDF – חומר מלאכותי המורכב מנסורת עץ לצד סיבי תאית, כלומר השאריות שנוצרות בתעשיות העץ השונות. טכניקת ההכנה של פרקט למינציה כולל את הרכבתו של הפרקט בצורה של לוח, ועליו מודבק ציפוי למינציה המעניק מראה של עץ. בשל חומר והטקסטורה של פרקט זה, ניתן לנקות אותו בקלות ואיננו דורש תחזוקה מעייפת הדורשת מאמץ.

 

התמחור של חיפוי למינציה

חושבים על לחסוך את כסף ההתקנה ולבצע זאת בעצמכם? תעצרו. נקודה משמעותית העומדת לזכותו של פרקט הלמינציה, במיוחד בהשוואה לפרקט העשוי עץ אמתי, היא המחיר. בנוסף, אמנם איש מקצוע מיומן יצטרך לרכוש פאנלים וספוג בידוד לצורך ההתקנה, אל תשכחו שהידיים שלו מנוסות במוטוריקה גסה ועדינה במקביל. כתוצאה מכך, התמחור בהחלט יתבצע בהתאם לנקודות אלו כמו גם בהתאם לזמן ההתקנה וביצועה, אך המחיר איננו נחשב לגבוה – במיוחד בהשוואה לעבודות פרקט אחרות.

 

המחיר והאיכות: כל הסיבות להשתמש בלמינציה בפרקט

התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות מאפשר התקנת פרקט איכותי, עמיד, אנטי סטטי ואנטי בקטריאלי. פרקט למינציה בהחלט עונה על כל הדרישות האלו. רוצים להתקין פרקט מסוג זה? צרו קשר עם שטיחי ש.ט.ר.

פרקט למינציה מחיר מבצע 36 ₪ למ"ר + מע"מ

החלטתם לעשות שיפוץ בבית ואתם מתלבטים באיזה סוג של רצפה לבחור? אם כך, ברור מדוע תרצו לדעת מידע אודות פרקט למינציה מחיר. פרקט למינציה הוא למעשה פרקט שעשוי מחומרים שמדמים את העץ הטבעי אך בפועל אינם כוללים שימוש בעץ. זה מה שמוביל לכך שכמעט תמיד פרקט כזה יהיה זול יותר, אז למה לחשוב פעמיים? אצלנו בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות תמצאו עשרות סוגים של פרקט למינציה מהם תוכלו ליהנות בכל עת. צרו עמנו קשר עוד היום.

 

איך בוחרים פרקט למינציה מחיר

 רוב האנשים שחושבים על שילוב של פרקט למינציה בבית רוצים, ובצדק, לדעת כמה זה עולה, אך האמת היא, שיש עוד כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם. לדוגמא: האם הפרקט שאתם מזמינים היום מספיק איכותי? והאם הוא יפה בעיניכם? אם עדיין יש לכם דילמה בין פרקט למינציה מחיר ובין פרקט אמיתי, כדאי שתכירו את כל היתרונות של פרקט למינציה, כי הם רבים:

 

  • המחיר הרבה יותר אטרקטיבי
  • התוצאה הסופית מרהיבה
  • קל מאוד לתחזק פרקט כזה

 

ובנוסף, אם תזמינו את הפרקט שלכם ממקום מוביל, אתם יכולים להיות בטוחים שהפרקט ייראה אמיתי לכל דבר! קחו בחשבון שיש אינספור אופציות בתחום של פרקט למינציה הכוללות צבעים וגוונים שונים ולכן מומלץ לעבור בנחת על מבחר הקטלוגים ולראות מה יתאים יותר לבית או למשרד שלכם.

 

הזמנת שירות מוביל הכולל איכות ללא פשרות

פרקט זה משהו שלא נהוג להחליף בכל שנה-שנתיים ולכן אתם בהחלט צודקים אם אתם לא מוכנים להתפשר על האיכות של המוצר הזה. כדאי שתדעו: זו עוד סיבה נהדרת שבגללה כדאי לכם לפנות דווקא אלינו, כי אצלנו בחרת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות, הקיימת מזה כשלושים שנה, תוכלו למצוא את הטוב ביותר. אנחנו מקפידים על מתן שירות איכותי ואדיב ובנוסף, יש אצלנו גם מגוון רחב של פרקטים מכל הסוגים. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר אפילו אם לא לגמרי ברור לכם באיזה סוג של פרקט למינציה תרצו לבחור, שכן המומחים שלנו ישמחו לעזור לכם גם בתהליך בחירת הפרקט הנכון לכם.

 

פרקט למינציה מחיר התקנה

פרקט למינציה מחיר הפך לחיפושם של רבים מאזרחי ישראל ולמרכיב הכרחי בעיצוב הבית שלנו. כל אחד שרוצה להוסיף רוך וחמימות מיוחדת וטבעית לבית שלו, חייב לדעת כיצד לרצף אותו נכון באמצעות פרקט איכותי. אך ודאי תהיתם לעצמכם מהו מחירו של פרקט למינציה? ובכן, חברת ש.ט.ר הינה יבואנית ומשווקת של מגוון מוצרי חיפוי רצפות וקירות כגון: טפטים, שטיחים פרקטים, פי וי סי וכדומה.

 

פרקט למינציה מחיר – ממה מושפע מחיר הפרקט ומהו המחיר?

תשמחו לגלות שטווחי המחירים לא משתנים באותה צורה שבה הם משתנים בפרקט עץ (הבדלים של מאות שקלים בין סוגים שונים לכל מטר).

במקרה של פרקט למינציה, מכיוון שמדובר בהדפסה, כמות הדוגמאות היא כמעט אין סופית. ההבדלים במחיר משתנים לפי שם המותג וזמן האחריות שהוא מעניק וכמובן סוג החומר, עובי הפרקט, עמידותו ואפשריות החיבורים.

שימו לב, ישנו "טריק" שלא ניתן לעמוד בו לפעמים והוא ה-"פאזה". פאזה הינה חריץ בפרקט ההופך אותו לפעמים מפלטה ישרה ומשעממת לפלטה מרשימה ובעלת נוכחות. מדוע "טריק" אתם שואלים? מכיוון שפרקט של אותה חברה, עם אותו ההדפס יכול לעלות כמה עשרות שקלים יותר לכל מטר בעבור אותה פאזה אז קחו בחשבון שעל יופי משלמים יותר.

מחיר נוסף לפרקט הוא כמובן ההתקנה. המחיר משתנה בעבור העבודה אליה מתלווים חלקים נוספים כמו ספוגים, פאנלים וספים. בזמן ההזמנה קחו הצעה להתקנה מהחנות ממנה אתם מזמינים אך בדקו במקביל הצעות ממתקינים נוספים.

 

בחרו בחברה מתקדמת וחדשנית

חברת ש.ט.ר היא חברה חדשנית ומתקדמת, אשר עוסקת בשיווק של פרקט ושל מגוון מוצרים דומים כבר למעלה מ-30 שנה. חברתנו החלה את דרכה כחברה לשיווק ולהתקנה של שטיחים מקיר לקיר, אך מאז ועד היום הלכה החברה והתפתחה.

כיום, החברה עוסקת בייבוא ובשיווק של פרקטים מסוגים שונים, הן טבעיים והן למינציה; בשיווק של טפטים מכל הסוגים: בשיווק ובמכירה של PVC לעיצוב הרצפה, רצועות, אריחים, ונגד החלקה אשר מתאימים לדירות פרטיות, למשרדים או לכל מקום אחר.

זקוקים לפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום ונשמח לענות על כל שאלה ובעיה באדיבות ובמקצועיות.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ