Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פנלים לפרקט מפלסטיק

שתף במייל
הדפס

פנלים לפרקט מיועדים להשלים את הפער הנוצר בין הקצה של הפרקט לבין הקיר. בשונה מריצוף רגיל, הפרקט איננו מגיע עד לקיר. תכונות הפנל והחומר ממנו הוא מורכב הן הסיבה מדוע נותר המרווח כמו שהוא. במילים אחרות, היכולת של פנל הפרקט להתרחב וגם להתכווץ בשל שינויי מזג האוויר, לצד העומס המופעל על הפרקט משפיעים רבות על עובדה זו. בהתאם, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע שיסייע לכם בבחירת הפנל המומלץ לפרקט שלכם.

מידע חשוב על פנלים לפרקט

השימוש בפנל לפרקט מיועד ליצירת הסוואה של שברים ברצפה, ובמקביל, ליצירת מראה משודרג ואלגנטי בהרבה. בבואכם להתייעץ עם איש מקצוע לגבי השימוש בפנל, רצוי שתלמדו מעט על ההתקנה עצמה וממה הוא מורכב.

התקנת הפנלים – אחת מדרכי ההתקנה הפופולריות כיום כוללת הדבקה של הפנל. כיצד מבצעים זאת? ראשית, יש לחתוך בהתאם לאורך הרלוונטי את הפנל, ולהצמיד אותו לקיר באמצעות אקדח דבק חם. משום שהעבודה עם אקדח דבק חם דורשת דיוק ומיומנות, רצוי לא להסתמך על הידע החלקי שלכם אלא להיעזר באיש מקצוע. על הפנל מורחים את הדבק ביד אחת ומצמידים, במקביל, עם היד השנייה את הפנל לקיר. העובדה שהדבק מתייבש מהר והמחיר שלו זול למדי מהווה יתרון רב.

חומרי גלם מהם עשויים הפנלים – 

  • פנלים מפולימר – פולימר הוא חומר המורכב מגבישיות וקשרים מולקולריים גבוהים. בהתאם, הסיכוי כי פולימר יקרוס תחת מתיחות או פיתולים למיניהם איננו גבוה. פנלים העשויים פולימר, בהתאם, עמידים בפני פגיעות, מכות, ואף מפני רטיבות. פרט חשוב לאלו מבינכם המרכיבים פנל מפולימר ברצפה שלכם – הטכנולוגיות הנוכחיות מאפשרות לשטוף רצפות אלו ללא שום בעיה!
  • פנלים עשויים MDFMDF, או בשמו המלא Medium Density Fiberboard, הוא למעשה עץ תעשייתי המורכב, בין השאר, מסיבי תאית ומשאריות נסורת. משום שהתוצאה הסופית היא דחוסה, ניתן להשתמש ב – MDF גם ליצירת פנלים לפרקט.

עיצוב מחודש לרצפות

התקנתם של פנלים לפרקט איננה עסק לחובבנים – צרו קשר בהקדם עם שטיחי ש.ט.ר!

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ