Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרקט spc

שתף במייל
הדפס

בשוק מוצעים אין ספור סוגי פרקטים אשר מספקים אווירה נעימה וחדישה בחדרים ובתים, כאשר אלמנט העץ המונח על הרצפה תופס תאוצה ונכנס לעוד ועוד בתים ברחבי ישראל בשנים האחרונות. אחד מסוגי הפרקטים הנפוצים והמומלצים ביותר הוא פרקט spc פולימרי אשר ניתן להתקין על מגוון רחב של משטחים, פרקט אלגנטי ויוקרתי, שמחזיק מעמד שנים רבות, קל להרכבה ונוח לתפעול. גם אם אתם חושבים להתקין את הפרקט בחדר הילדים שלכם וחוששים שמא הם יהרסו אותו עם צעצועים וכדומה, או במשרד בו כיסאות עם גלגלים ושולחנות זזים ושוחקים את הרצפה בדרך כלל, אין חשש – הפרקט הפולימרי כלל לא יינזק.

כשמדובר במוצר שאמור ללוות אותנו בביתנו במשך שנים ארוכות, כדאי מאוד שנחקור מעט בטרם נרכוש אותו ונצא להרפתקה שאנו לא יודעים כיצד תסתיים. פרקט spc נחשב לפרקט בעל יתרונות מאוד ייחודיים ומיוצר בטכנולוגיה מתקדמת שתיתן לכם שקט למשך שנים ארוכות, מבלי להחליף או לתקן אותו אחת לתקופה.

יתרונות של פרקט spc

אחד החששות הגדולים של אנשים בטרם הם רוכשים פרקט לביתם, הוא שהפרקט ייהרס אם יישפכו עליו מים, או יתנפח חלילה ויגרור לאחר מכן עבודה רבה והשקעה גדולה. למעשה, הפרקט מצופה בשכבת פולימר (פלסטיק) שאינה מאפשרת לנוזלים שתשפכו על הפרקט לחדור אותו ולחלחל אליו. פרקט פולימרי spc הוא פרקט חסין לחלוטין בפני רטיבות ובכך שבחרתם בו למעשה, ניתן לומר שהסרתם דאגה זו מלבכם.

פחות חששות – פרקט עמיד במים

לפרקט spc יש שלל יתרונות כמו עיצוב מעניין ונעים, מעניק לכם שקט בהליכה עליו, עד שממש תרגישו כמעט שאתם מרחפים על הרצפה בתוך חלל ביתכם. בנוסף, מדובר בפרקט נוח מאוד להתקנה שמאפשר לכם התקנה פשוטה כמעט על כל משטח, גם אם נדמה לכם שלעולם לא תצליחו. בנוסף, התחזוקה שלו מאוד נוחה ואף ישנה אפשרות להתקין חימום מתחת לרצפה – דבר שגם לא ייפגע בו. אם אתם מחפשים פרקט spc לביתכם, ניתן לפנות לחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות ולקבל שירות מקצועי ומוצר מדהים.

פרקט פולימרי spc

פרקט פולימרי spc

כשאנשים חולמים לשנות את מראה ביתם, אחד האלמנטים הראשונים אשר עולים לראש הוא שינוי של הרצפות בבית, כאשר לרוב הרצון הוא לתת תחושה שונה ואווירה נעימה יותר. בסיטואציה שתוארה, רוב מעצבי הפנים שתשאלו, לבטח ימליצו לכם על השינוי המתבקש: התקנת פרקט בחדרים או בחלל ביתכם. פרקט בבית מעניק תחושה שונה, נעימה וחמימה יותר, זאת מעבר כמובן למראה המעוצב והחדשני, שכמובן מוסיף גם לתחושה הפנימית שלכם.

כשאתם מתקינים בביתכם פרקט, כדאי לבחור את הטוב ביותר. אף אחד מאתנו לא רוצה למצוא את עצמו מחליף שוב את כל הפרקט בתוך פרק זמן קצר, אם לא בחרנו את המוצר הנכון. בעולם הפרקטים, בשנים האחרונות יש פרקט מומלץ במיוחד, שנפוץ מאוד בקרב האנשים שהחליט לעשות שינוי בחייהם. מדובר בפרקט פולימרי spc אשר מיוצר בטכנולוגיה ייחודית – ולו שלל יתרונות משמעותיים. למעשה, פרקט פולימרי spc הוא הבחירה הנכונה ביותר – ועל כך ימליצו גם אנשי המקצוע. כאמור, לפרקט יתרונות רבים, ואותם נמנה במאמר הבא.

פרקט פולימרי spc – הפרקט המושלם עבורכם

בכדי לבחור את הפרקט הטוב ביותר עבורכם, כדאי לפנות לאנשים שמבינים דבר או שניים בנושא, בעלי ניסיון רב וכאלה שכבר התאימו את המוצר להרבה אנשים. בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות תוכלו לקבל בדיוק את מה שאתם צריכים, תוך ייעוץ מקצועי ויחס אישי. כל נושא הפרקטים ובכלל, חיפוי הרצפות והקירות, הוא המומחיות של אנשי החברה ותהיו בטוחים שאם הגעתם עד כאן, אתם נמצאים בידיים טובות, שילוו אתכם בכל תהליך הרכישה ועד להתקנה כמובן.

יתרונות רבים, כמעט ללא חסרונות

הפרקט הכי חם בעולם מעצבי הפנים הוא פרקט פולימרי spc בעיקר בזכות שלל יתרונותיו. אחד היתרונות הבולטים ביותר של הפרקט היוקרתי, הוא אולי האלמנט החשוב ביותר אשר טמון בו: עמידות מלאה למים. בזכות הטכנולוגיה הייחודית והשכבה המגנה עליו, הנוזלים כלל לא יכולים לחדור מבעד לפרקט ואין חשש שהוא יתנפח חלילה. בנוסף, ניתן לנקות אותו במהירות ויעילות. הפרקט נחשב לבעל רמת שחיקה מאוד גבוהה ועקב כך הוא נשמר לאורך שנים רבות.

עולם הפרקטים נחשב למגוון ומעניין ויש הרבה מה לדעת לפני שבוחרים רצפת פרקט לבית או לחדר. אנשים רבים אוהבים את הפרקט בשל המראה של העץ שמשדר חמימות ונעימות בכל רחבי החלל ולכן לא מהססים להזמין התקנת פרקט כאשר ממילא מבוצע בחדר או בבית תהליך של שיפוץ. באופן כללי אפשר לחלק את הפרקטים לשתי קבוצות עיקריות – העץ הטבעי והאמיתי והפרקט למינציה, כלומר זה שעשוי מחומרים סינטטיים דמויי עץ. מתוך אלה הסוג המועדף והמומלץ ביותר הוא Spc פרקט שיש לו מגוון יתרונות ומאפיינים שהופכים אותו לכדאי במיוחד וכזה שנשאר עמיד למשך הרבה מאד זמן. אז מה כדאי לדעת עליו?

מה היתרונות של Spc פרקט?

כאמור, מדובר בפרקט למינציה בעל מראה של עץ ויש לו שלל תכונות שהופכות אותו לפופולרי ונוח מאד להתקנה. כך למשל השכבה החיצונית (העליונה) שלו עמידה וחזקה כך שגם אם נופלים חפצים או שהולכים עליו עם נעלי עקב, למשל, שום סימן לא ייראה עליו והוא יישאר שלם, מבריק ועמיד. אם מתקינים Spc פרקט בחדר העבודה גם התזוזות של הכיסאות ושולחן המחשב לא יגרמו לנזק או לשריטות וזהו יתרון גדול וחשוב ככל ומדובר ברצפת פרקט. באופן יחסי לפרקט עץ טבעי המחיר של ה SPC יהיה נמוך ונוח יותר וניתן להתקין אותו על כל המשטחים והתשתיות המוכרים כיום.

הביקוש ההולך וגובר להתקנת רצפות פרקט

לא בכדי התחום של פרקט הולך ומתקדם עם הזמן, זאת בשל הביקוש הרב של הרבה מאד אנשים ליהנות מהמראה החמים שהוא מביא איתו. התקנת Spc פרקט מביאה את האווירה הנעימה הזאת בד בבד עם מחיר כדאי ונוח לכל כיס וכבר בעצם לא נשארת שום התלבטות ומה שנשאר זה לבחור את הסוג או הדוגמה שיהיו הכי מתאימים לחדר או האזור בבית שרוצים להתקין בו. הפרקט יתאים לכל חדר ולכל חלל בבית.

מחפשים פרקט? הגעתם למקום הנכון! אצל ש.ט.ר תמצאו מגוון רחב של שטיחים מקיר לקיר, רצפות פרקט, ריצוף ודשא סינטטי שיתאימו לכם לכל אזור בבית.

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ