Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דשא סינטטי סוגים

שתף במייל
הדפס

חושבים איך הגינה יכולה להיראות יפה יותר? חשוב לכם שהמרפסת תהיה נעימה לשהייה? אם כך, דשא סינטטי במבצע סוגים זה נושא שכדאי לכם לבדוק קצת יותר מקרוב. במדינה כמו שלנו, שאין בה מספיק גשם, אין שום סיבה לבחור בדשא חי. אנחנו בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות מחכים לכם עם מגוון רחב של אפשרויות ודשא סינטטי מאיכות נהדרת, אז למה שלא תתקשרו אלינו עוד היום?

 

דשא סינטטי סוגים  – בואו לבחור בדיוק את מה שמתאים לכם

 אומנם זה נכון שלפני שנים לא היו הרבה סוגים של דשא סינטטי, אך היום בהחלט ניתן לראות רשימה ארוכה של אפשרויות. השוני בין האפשרויות השונות כולל את התחושה שמרגישים עם המגע בדשא, את האיכות ואפילו את הגוונים. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק היטב מה באמת מתאים לכם, כי אם יש משהו בטוח, זה שלא צריך להחליף דשא סינטטי לעיתים קרובות. היתרונות של דשא כזה רבים, כי:

 

  • לא תצטרכו לכסח אותו
  • לא יהיה עליכם להשקות אותו
  • הוא לא יאבד את הברק שלו בקיץ

 

כך שכל מה שנותר לכם זה לבחור את הסוג המתאים. דשא רך יותר לרוב יעלה יותר, אך מצד שני, דשא סינטטי זה מוצר שתתקינו היום בגינה והוא יוכל לשמש אתכם גם בעוד עשרים שנה.

 

המקום המוביל בארץ לרכישת דשא סינטטי מכל סוג שתרצו

מתלבטים לא רק לגבי השאלה איזה סוג של דשא סינטטי תרצו לקנות, אלא גם איפה שווה לבצע את הרכישה? אם כך, אנחנו בחברת ש.ט.ר ציפוי וחיפוי רצפות וקירות זו הכתובת שחיפשתם. אנחנו עובדים בתחום הזה יותר משלושים שנה, כך שאם יש משהו שתוכלו להיות בטוחים לגביו, זה שאנחנו מקצוענים. תוכלו לפנות אלינו לצורך קבלת ייעוץ לגבי בחירת הדשא הנכון, נוכל לעזור לכם לבחור את הגוון המתאים לכם וגם נוכל, כמובן, להתקין את הדשא אצלכם. מצד שני, אם תרצו לעשות את העבודה בשטח לבד נוכל פשוט לתת לכם הסברים והוראות להתקנת הדשא על הצד הטוב ביותר, אז למה לדחות את העניין עוד ועוד?

קידום אתרים ממומן קידום אתרים ממומן

צור קשר

צור קשר

054-5690662

    ×

    שיחת ווטסאפ